klabbus Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Vurderer å plusse litt på bilbudsjettet mitt og få tak i en 328.. Har satt 100k som maks. Kommet over disse to som mulige kjøp.. http://home.broadpark.no/~jbaum/328.html http://tinde.no/au/car.tas?Ref=986362 Noen som vet noe om disse bilene? Hva må jeg passe på når jeg kjøper en 328? Kom gjerne med tips og anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 den øverste du linker til har vært tilsalgs leeenge og er etter min mening en smule overpriset. den nederste du linker til ringte jeg på før jeg kjøpte min bil. den hadde rust i en dør og div andre plasser mener jeg han sa+en del dype steinsprut. den har forsåvidt også vært til salgs lenge. tror jeg ville styrt unna den. ellers kan jeg si at 328 er en deilig bil, hvis man er heldig å få tak i et eksemplar som er godt stelt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 holder 100k til å få en bra 328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg betalte 107 for min. men så mener nå jeg i alle fall at jeg gjorde et "kupp".. 100k holder jo, men da får du jo bare de minst velholdte tror det vil lønne seg på sikt å gi 10k-20k mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Betalte 100 000 for min men så er det "noe" å gripe fatt i også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Men det var vel en cabriolet, såda må den vel ha vært *veldig* billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke lyst på coupe, så sliter med å finne alternativer til de to jeg linka til.. Noen som har kommet over andre 328'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 hva med min da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Det er som pauls1 sier at du kommer litt lengre med å slenge på de ekstra 10-20k for å en strøken 328i. Ikke alle som er like heldig som pauls1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Like greit å gå for en 325 kanskje? Lettere å få mer bil for penga der? 90k var engentlig max, men lurt meg opp på 100k. Ikke lyst til å bruke alle sparepenga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ingen av disse modellene er vel lett å finne til den prisen. De du har linken til, har jo nesten null utstyr og er ganske "original" utvendig (kanskje det er en slik du er på utkikk etter?). Har du noen krav til km.stand da? Du må også huske på at 323i finnes. Kanskje heller ikke den letteste modellen å finne til den aktuelle prisen. Ikke mye som skiller disse tre motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Har det inntrykk at jo mer bilen er styla, jo større er sannsynligheten for at den er kjørt hardt... Er jeg helt på jordet her...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Hehe. Kan jo være noe i det, men igjen så kan det hende at slike "u-stylede" biler er tatt dårlig vare på (brukes som A til B bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå