TOREBMW Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 noen som har en e30 som jeg kan resturere.har lyst og bygge meg en til e30 med turbo,da trenger jeg et emne.trenger ikke være motor,innteriør,driverk på bilen.men minst mulig rust.helst 2 dørs.kan godt være skade på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 kor møkje vil du gi for ein liten 323? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ligger jo en del. billige e30'r på autodb. trur jeg så rundt 5, 2dørs til under 5k for noen dager siden når jeg dreiv å tittet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 ligger jo en del. billige e30'r på autodb. trur jeg så rundt 5, 2dørs til under 5k for noen dager siden når jeg dreiv å tittet litt ja driver og titter..det er ikke bråhast så jeg kan lete til det dukker opp en billig en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 kor møkje vil du gi for ein liten 323? tja...lettere og spør hva du har tenkt deg for den du har den hvite ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 har en 89mod e30 318i har vert skade bak som jeg selv har rettet (dårlig) skal få hele bilen for 4k (noen deler er solgt av den) 2 dørs, litt rust her og der! pm meg viss du er interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå