Gå til innhold

Morsom salgsannonse

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Første 1990 modell E30 uten face lift også...

Faceliften kom ikke samtidig på caben, 1991 trodde jeg. Ikke 1988 som på de andre.

Stemmer. Facelift på cab kom først på 1991 modellen.

Jeg har forøvrig vært i kontakt med en som har jobbet som bilselger i 30 år. han hadde en 90 modell 525i til salgs. Den hadde også V6 motor. Underlig at enkelte ikke ønsker å vite mer om varen de skal selge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er pensjonist kjørt de siste 5år..

Ikke akkurat noe å legge ut i en annonse. Spør du meg er det bilene til gamlinger aka pensjonister som har de fleste skadene. At de ikke bare kan ta bussen... :shock:

Du kan ikke skjære alle under en kam. Min nyervervelse er pensjonistkjørt (eieren ble pensjonist 12 år etter at han kjøpte bilen) men den er det jammen ikke mye å utsette på!!!

Forøvrig så driter jeg i hvor gammel forrige eier av en bil er, så lenge han/hun har tatt vare på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er pensjonist kjørt de siste 5år..

Ikke akkurat noe å legge ut i en annonse. Spør du meg er det bilene til gamlinger aka pensjonister som har de fleste skadene. At de ikke bare kan ta bussen... :shock:

Pensjonister som kjører BMW gjør det nok i de fleste tilfellene fordi de er bilinteresserte, og hvem har vel mer tid til å ta vare på bilen enn pensjonister? Lite kjørt blir de også..

Pensjonister som bare skal ha bil kjøper neppe BMW. Får tross alt 5 år nyere biler for samme prisen om man velger VW/Ford og den bønsja der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...