ChrZZ Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Selger lykter som ble kjøpt her på forumet, men som ikke passet allikevel. Det ble oppgitt at dem passet til sedan (men noe dem ikke gjorde). Lysene og alt virker som dem skal. Selges for den nette sum av: 2795,- Ved forhåndsbetaling, så er frakten spandert. Oppkrav = du betaler frakt. Bildene er av lyktene montert på den forrige eiers bil. Det er US-blinkers på disse bildene (følger ikke med). Det er også xenon i lyktene på bildene (følger heller ikke med). Det kan følge med pærer til både FJERN- og NÆRlys (fire stykk totalt), men da kommer det på 100,- ekstra på kjøpesummen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Heh, har Jonte lurt deg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 For å være diplomatisk: selgeren av de lyktene fortalte jonte at de skulle -også- passe på en 4D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Heh, har Jonte lurt deg nå.. Jeg har vel ikke lurt noen, jeg fikk oppgitt at disse skulle passe alle E36 typer, og det har jeg videreformidlet.. Hvem som lurte deg ut i verden lurer nå jeg på, jævla grinebiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 åå så sinna! kan jo ikke la være å nevne slikt når man har hørt om andre salg fra deg.. men nok off topic, bad luck forresten chrzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 åå så sinna!kan jo ikke la være å nevne slikt når man har hørt om andre salg fra deg.. men nok off topic, bad luck forresten chrzz Pussig jeg ikke har hørt om de andre salgene.. Du kan ta det videre på PM om du vil.. Kule lykter dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg hadde jo akkurat slike lykter på min forrige e36 (4d sedan) og der var d sånn at der med blinkers var det en liten list man skulle ta av for at de skulle passe til 4 dørs utgaven. Behold man denne på så passet den på coupe. Er jo bare det som er forskjellen på 4d og 2d at blinkersen bygger mer bakover på 2d enn 4d der blinkersene går mer rett ned om folk forstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg testet. Var umulig fortsatt. Stol på meg. Manglet fortsatt 5-6mm med klaring fra gummiforingen og opp til karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja da er de vel blitt forandret på da siden jeg kjøpte de til Jonte kjøpte de.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja, for jeg fikk den åpenbaringen som, men var virkelig ikke en sjangs i havet... Øverst i hjørnet på blinklyset manglet plassen. Måtte liksom *strekke* blinklyset, og DET går jo ikke når det er selve blinklyshuset man strekker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 *BUMP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 det var som faen at jeg ikke så denne posten før, for jeg henta mine nye angeleyes på posten i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Heh. Ja, slik kan det gå... hehe. Er bare å tipse kompiser med cab/coupe om at det er angeleyes å kjøpe her av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 hehe, ja skal spre jungel telegrafen.. men jeg lurer på en teit ting, syns dere angeleyes lyser bedre enn orginalt ?? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg har ihvertfall bestilt meg Xenon på nærlysene samtidig med de NYE lyktene jeg har bestilt og som kommer på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå