Gå til innhold

Fikk tidenes beste bursdagsgave av politiet på 20årsdagen!

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Yes, jeg ble 20 år sist lørdag 8)

Jeg og noen kompiser hadde akkurat vært på vinmonopolet og handlet sprit for kvelden. På vei hjem bynte festhumøret virkelig å snike seg innpå, med flere flasker vodka i baksetet og god musikk. Det regnet en del og vi spøkte med at "purken er vaffal ikke ute i dag i dette drittværet". 2 sekund senere løper en politimann uti veien og vinker oss inn på en sidevei. Der står det en volvo stasjonsvogn med laser i bakluka!!

Ble målt til 70 km/t i en 60-sone. Bota ble 1600,- på min egen bursdag! (veit jeg ikke kan takke noen andre for det men uansett...! :evil: )

Må også nevne at jeg ble busta i en fotoboks for 2 uker siden. 1600,- der og, ble målt til 57 km/t i en 50 sone.

Har kjørt bil i 2 år og aldri blitt stoppa før. Nå har jeg plutselig 2 bøter på 2 uker snakker om griseflaks.

Med lærlingelønn er dette toppers. Spes med tanke på at jeg ikke har feriepenger denne sommern (starta i januar som lærl. )

Må nevnes at jeg ble ganske full den kvelden og at festen iallefall ble vellykka om man ser bort fra at det regna som det ikke har gjort på 30 år og grilling var en vesentlig del av festen :P

Nok syting for i dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble målt til 70 km/t i en 60-sone. Bota ble 1600,- på min egen bursdag! (veit jeg ikke kan takke noen andre for det men uansett...! :evil: )

Må også nevne at jeg ble busta i en fotoboks for 2 uker siden. 1600,- der og, ble målt til 57 km/t i en 50 sone.

...og de påstår at det har med trafikksikkerhet å gjøre :roll: 1600,- for sånne "overtredelser" er fullstendig urimelig. Du kan slå en del folk med balltre for den summen for å si det sånn...

Var det fotoboksen ved Prinsen Kino? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og de påstår at det har med trafikksikkerhet å gjøre :roll: 1600,- for sånne "overtredelser" er fullstendig urimelig. Du kan slå en del folk med balltre for den summen for å si det sånn...

Var det fotoboksen ved Prinsen Kino? ;)

Helt enig, det er helt syke bøtesatser. Blir behandlet nermest som en kriminell.

Box`n ved prinsen ja :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er helt syke bøtesatser. Blir behandlet nermest som en kriminell.

Vel, hvis man ser svarthvitt nok på det, så bryter man jo faktisk loven, og ER dermed kriminell når man kjører for fort, så... ;-)

Men enig! Bøtene her i landet er avsindig høye, og nå snakker de jo om å beslaglegge bilen til folk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle gratulasjonene :D

Sainsbury; Har bestilt meg forsikring mot fartsbøter nå inklusive ATk (automatisk trafikkontroll) på www.fartsbot.no. 800,- i året. Dette skulle jeg gjort for LENGE siden! :o

Må bare nevne at jeg nesten ble busta i striregnet i stad nedi sentrum. Ut fra fjordgata mot ila (for de som er kjente i trondheim) satt det faen meg en purk i kamuflasje regnjakke uti en busk med laser på stativ. Holdt heldigvis kanskje 55kmt i 50 sonen der.

Jeg begynner VIRKELIG å lure på om uflaks forfølger meg for tia. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...