RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Yes, jeg ble 20 år sist lørdag Jeg og noen kompiser hadde akkurat vært på vinmonopolet og handlet sprit for kvelden. På vei hjem bynte festhumøret virkelig å snike seg innpå, med flere flasker vodka i baksetet og god musikk. Det regnet en del og vi spøkte med at "purken er vaffal ikke ute i dag i dette drittværet". 2 sekund senere løper en politimann uti veien og vinker oss inn på en sidevei. Der står det en volvo stasjonsvogn med laser i bakluka!! Ble målt til 70 km/t i en 60-sone. Bota ble 1600,- på min egen bursdag! (veit jeg ikke kan takke noen andre for det men uansett...! ) Må også nevne at jeg ble busta i en fotoboks for 2 uker siden. 1600,- der og, ble målt til 57 km/t i en 50 sone. Har kjørt bil i 2 år og aldri blitt stoppa før. Nå har jeg plutselig 2 bøter på 2 uker snakker om griseflaks. Med lærlingelønn er dette toppers. Spes med tanke på at jeg ikke har feriepenger denne sommern (starta i januar som lærl. ) Må nevnes at jeg ble ganske full den kvelden og at festen iallefall ble vellykka om man ser bort fra at det regna som det ikke har gjort på 30 år og grilling var en vesentlig del av festen Nok syting for i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Da gratulerer jeg deg med dagen jeg Det er viktigere enn bøtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Gratulerer da, med dagen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Bøter er no skit, fotoboksen er min venn, 93 i 70 svir Treigeste nedbetalinga, oh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Bøter er no skit, fotoboksen er min venn, 93 i 70 svir Treigeste nedbetalinga, oh yeah Betaling gjerne 6kr for mye også, da får de masse arbeid med å gi deg pengene tilbake Been there, done that. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Ble målt til 70 km/t i en 60-sone. Bota ble 1600,- på min egen bursdag! (veit jeg ikke kan takke noen andre for det men uansett...! )Må også nevne at jeg ble busta i en fotoboks for 2 uker siden. 1600,- der og, ble målt til 57 km/t i en 50 sone. ...og de påstår at det har med trafikksikkerhet å gjøre 1600,- for sånne "overtredelser" er fullstendig urimelig. Du kan slå en del folk med balltre for den summen for å si det sånn... Var det fotoboksen ved Prinsen Kino? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ble målt til 70 km/t i en 60-sone. Bota ble 1600,- på min egen bursdag! (veit jeg ikke kan takke noen andre for det men uansett...! )Må også nevne at jeg ble busta i en fotoboks for 2 uker siden. 1600,- der og, ble målt til 57 km/t i en 50 sone. ...og de påstår at det har med trafikksikkerhet å gjøre 1600,- for sånne "overtredelser" er fullstendig urimelig. Du kan slå en del folk med balltre for den summen for å si det sånn... Var det fotoboksen ved Prinsen Kino? Helt enig, det er helt syke bøtesatser. Blir behandlet nermest som en kriminell. Box`n ved prinsen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Helt enig, det er helt syke bøtesatser. Blir behandlet nermest som en kriminell. Vel, hvis man ser svarthvitt nok på det, så bryter man jo faktisk loven, og ER dermed kriminell når man kjører for fort, så... Men enig! Bøtene her i landet er avsindig høye, og nå snakker de jo om å beslaglegge bilen til folk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg ble tatt i fotoboks i Tyskland når jeg henta bilen min. Fikk boten idag... tamtamtam!! 77km/t i 60'en og 30€ i bot(234kr med dagens kurs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja da snakker vi passelige takster Men vi bor jo i verdens rikeste land så vi må jo "selvsakt" betale der etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hahahah, grattis med dagen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 http://www.skittau.no/ Topp side for deg med slik erfaring... har vel lønnet seg på sikt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Gratulerer med dagen da! Kjipt med bøtene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Gratulerer med dagen, men kjipt med bot. Fikk selv bot på 25 årsdagen min for 5 år siden, ikke noe artig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Takker for alle gratulasjonene Sainsbury; Har bestilt meg forsikring mot fartsbøter nå inklusive ATk (automatisk trafikkontroll) på www.fartsbot.no. 800,- i året. Dette skulle jeg gjort for LENGE siden! Må bare nevne at jeg nesten ble busta i striregnet i stad nedi sentrum. Ut fra fjordgata mot ila (for de som er kjente i trondheim) satt det faen meg en purk i kamuflasje regnjakke uti en busk med laser på stativ. Holdt heldigvis kanskje 55kmt i 50 sonen der. Jeg begynner VIRKELIG å lure på om uflaks forfølger meg for tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå