Gå til innhold

Skuffet Bremse test !!!

Share

Anbefalte innlegg

Det viktigste er vel ikke antall hk,men om du har merkbart mere krefter enn før trimminga ble utført :wink:

EBB overhalte og portet en s14 motor jeg hadde og det merket jeg uten tvil ved at det ble bedre bunndrag enn ved standard motor.

Har hatt flere s14 og de var definnitift slappere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var du som var der oppe når den blei benka ?

Jeg tipper det var han fra Varhaug med Momo felger med eiker i samme farge som bilen, og han har et nesten identisk nick som han du sikter til her. Bare det står Varhaug under bosted, og ikke Oslo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som var der oppe når den blei benka ?

Jeg tipper det var han fra Varhaug med Momo felger med eiker i samme farge som bilen, og han har et nesten identisk nick som han du sikter til her. Bare det står Varhaug under bosted, og ikke Oslo :wink:

Stemmer det ! e36 me momo felger i samme farge som bilen. Han tippa eg hadde over 200hk i motoren. Men de var feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har turbo, du har sugis. Der er forskjellen!

Er bare å stille tomgangen til 2000 rpm + da, så går den

Men sånn så eg har forstått så e det plass de en turbo oppi motor romme på en bmw og. så det kan jo kansje ver en mulighet.

Kun tiden vill vise !

:lol:

Blir det litt drøyt me en KKK 27 turbo fra en 745i i en 2,5 l ?

det står en ny kkk27 på min..mer spec har eg ikkje på den men.. lite til hjelp hehe! men funker gjør det jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har turbo, du har sugis. Der er forskjellen!

Er bare å stille tomgangen til 2000 rpm + da, så går den

Men sånn så eg har forstått så e det plass de en turbo oppi motor romme på en bmw og. så det kan jo kansje ver en mulighet.

Kun tiden vill vise !

:lol:

Blir det litt drøyt me en KKK 27 turbo fra en 745i i en 2,5 l ?

det står en ny kkk27 på min..mer spec har eg ikkje på den men.. lite til hjelp hehe! men funker gjør det jo..

Hvor på registere begynner turboen å ladde skikkelig ? Og hvor stor motor har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en borra 2.3 med b20 topp. mener den begynner så smått rundt 2600.. og når tillegs sprute slår inn sier det pang, så er det rett på sperra hehe..

er ganske så lat fra tomgang til 3000 o\min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var oppe på rulla samtidig som deg... Vi kjørte hver vår 328i coupe... JEg en orginal og han en tuna utgave...

JEg tror nok du ville blitt mer posetivt ovverraska om du hadde tatt en før måling...ikke sikkert den presterte de hestene den skulle ha. Hvis bilen er kjørt en del ville det nok være en ide å skiftet stempelfjærene...

Turbokit er jo også en mulighet... Må ikke måle opp alt i kroner og øre... da blir man vill i hodet. Regn heller på hvor mye du bruker i øl, røyk og snop... Ting vi virkelig ikke trenger så mye av :-)... Biler må vi ha og jo mer effekt jo bedre!

Sjekket turbokit til min i går... 33.000kr for et kit med alt som trengs for 320hk. Skal man ha mer må man vel gjøre en del med motoren og...

Vær også klar over at motoreffekten betyr lite om man skal kjøre på bane eller kappkjøre osv... MEd mindre det er en stor bane og rett vei da :-). Kost på bilen i understell og lær deg å kjøre kjerra skikkelig.... Det er utrolig mye kjekkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bad... Mener stempel ringene... Bilde nr.2 ja :-)

Mener man kansje bør "hone" sylinderen før montering av ringene... Om bilen bruker olje? Min tidligere cossy svei av utrolig med olje den veien... Skifter du ringene vi dette trolig bli mye bedre om det er et "problem" i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok få tilbake en del på å bytte stempel ringer ja.

Se bare på de som kjører cross, de bytter jo stempel og ringer etter vært løp omtrent.

Jeg merka stor forskjell på sykkelen når jeg bytta ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...