Gå til innhold

første bilen min SELGES

Share

ga du meg tips nå??  

54 stemmer

1. 1. ga du meg tips nå??

• ja
      8
    • nei
      30
    • nei men du får et senere
      17

Anbefalte innlegg

her er min førtse bil (en BMW E30 316 fra 1986) har ikke mange bilder fordi jeg ikke får kjørt med den

jeg fikk den av en kamerat fordi han hadde fått den og han trengte den ikke... så

fronten var smadra så jeg bygger ny nå dette bildet ble tatt her om dagen etter at rettinga var over.

noen som har non tips om bygginga så tar jeg imot

IMG_0012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva mener du med "bygginga"? Du kan jo legge ut flere bilder selvom du ikke før kjørt med den... :wink:

den står inne i en låve og jeg får den ikke ut vanskelig å få tatt bilder der inne fordi det er dårlig lys der inne! (det jeg har der er det beste jeg får til)

med tips til bygging mener jeg; råd om hva jeg burde gjøre for at den skal bli fin, ting eg ikke burde gjøre, + masse andre tingsom blir tøft med den f.eks andre farger osv.

har forresten skaffa med en type II fanger til å ha foran!!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du på prioritere å bytte ut motoren ihvertfall.. 316 forgasser motor er LAT og bruker MYE bensin :(

Angående bygginga så kommer det vel ann på hvor mye erfaring du har fra før\hvor teknisk kyndig du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vurdert å bytte motor ja jeg er ikke veldig erfaren med å bygge men har en kompis som er ram på å bygge bil!!!

bilen går den jeg har bare ikke bra nok bateri til å få starta og jeg har ikke radiator som funker(bulkene i bilen førte til stor hull i radiatoren...)

den står forresten i egen låve og jeg jobber som sagt med å shine den opp!

jeg måtte ha ny front ford den som var orginal gikk ca 50cm inn i motorrommet! bilde av den kommer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer det flere bilder av bilen...

IMG_0013.jpg

motor (skal byttes etter hvert)

IMG_0014.jpg

fronten min (radiatoren som sitter i er for salg(er en 320 radiator(krever ekspasjonstank) STRØKEN))

IMG_0015.jpg

Rattet (skal også byttes har noen et tøft et så Pm meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo et forslag men jeg har jo alt jeg trenger, minus radiator + noen små ting...

jeg må jo ikke ha ny motor med en gang...

det er nå 394dager til jeg blir 18 så jeg kan jobbe for penga og så har jeg jo to bursdager innimellom + at det er jul en gang til...

jeg beholder bilen og ser om jeg finner en billig motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...