Gå til innhold

første bilen min SELGES

Share

ga du meg tips nå??  

54 stemmer

1. 1. ga du meg tips nå??

• ja
      8
    • nei
      30
    • nei men du får et senere
      17

Anbefalte innlegg

Du burde da merke om du har en M40B18 (113hk) eller en M42B18 (142hk). M42 er forøvrig fra en 318is :)

Vi får håpe du har fått en M42 da :)

Evt, ta et kjapt søk på googles bildesøk, og søk etter "bmw M40" og "bmw M40", så får du se bilde av motorene, og kan sammenlikne med din. Burde være null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og da ryker vel den motoren også... motoren svetter olje og jeg må ofte vaske toppen utvendig :(

HEldigvis fikk jeg garanti på denne motoren og håper da å få en ny og bedre.

denne motoren var også mye latere enn den gamle jeg hadde. bilen kom ikke like lett ut i sladd og jeg har mistet mye toppfart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 2 months later...

hehe starta tråden rett etter at vi begynnt på den første gang :)

men det blir nok som Harald foreslår her, bilen skal pusses opp til sommer/vår... tenker å lempe inn en 2 liter eller en annen 6-er, bilen er eu-godkjennt til mars 2010 så da har jeg ett år til med uorginal motor :P

Det skal på en ny front og eventuellt styling, noen som har forslag til styling på en 4dørs preface?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har en 2liter liggende på lur ett stann?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt M42.

M20 2litere er late og bruker mye i forhold til hva du får igjen. Greit det er mye råere lyd i en 6er, men jeg hadde valgt en liten hissig 4er foran en lat og gammel 6er anytime :)

Jeg har hatt endel M20B20 liggende, men de har jeg kastet. Skal ha ut den jeg har i 320n nå, den tenkte jeg skulle bli stuebord :P Den har større bruksverdi som møbel enn som komplett motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stuebord??? kan du ikke heller donere motoren til meg a?

Det renner olje fra det meste av pakninger og tetninger, i tillegg til at den bruker olje...

Stuebord får det bli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hvis den er så bra karosserimessig som det står her (kun et hull,som nå er sveiset)så har jeg ikke solgt denne bilen for 7 lapper.Da har jeg sotte den vekk som prosjekt.da har du en fin mulighet til å lære å skru litt :) Denne bilen vil bare bli mere verd etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...