Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Minner alle medlemmer og ikke-medlemmer om BMW-dagene 2006 på Rudskogen i Østfold. Dette skjer nå til helgen, samme helg som Gatebil Våler. Vi her i Vestfold prøver få på bena en felleskjøring, men ting og tang er litt uvisst pr dags dato pga fergestreik. (Horten - Moss) Alternativet er å kjøre rundt via Oslofjordtunnellen som er en liten omvei kan du si Lufter iaf forslaget her nå, noen fra Vestfold/Telemark/Øst avdelingene som skal bortover? NB: Banekjøringen og parkering inne på Rudskogen er forbeholdt medlemmer av BMWCCN. Men det er mulighet for å parkere utenfor å se på, gratis. For priser og mer info: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... n_2006.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Nå har jeg svart deg et annet sted også, men kan jo nevne at jeg vurderer å dra med 09:45-ferja fra Horten. Vet ikke om det er noen andre som er med på det? Da er det i så fall bare for å se, siden man må være på plass 09:30 dersom man skal kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Glad jeg bor i Fr.stad, bare 20min unna, mne synd dette treffet er samme helga som Gatebil, vil jo egentlig på begge treffene jeg, lider av valgetskvaler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Valget mellom dette og Gatebil er for meg temmelig enkelt Gatebil er et pengesluk dessuten, og ikke får man kjøre på bane der hvis man ikke er en av "gutta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Glad jeg bor i Fr.stad, bare 20min unna, mne synd dette treffet er samme helga som Gatebil, vil jo egentlig på begge treffene jeg, lider av valgetskvaler..... 20 min. fra Fredrikstad til Rudskogen? Høres ut som et snitt noe over fartsgrensa der... Selv fra Torp eller Rolvsøy blir det vel 25-26 Km, som gir en snittfart på nærmere 80, og det er bare 80 en 10-11 Km. av veien. Ta det forsiktig, siden Onkel Gullknapp gjerne er ganske ivrige oppe i Ise og Rakkestad når det skjer noe på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Glad jeg bor i Fr.stad, bare 20min unna, mne synd dette treffet er samme helga som Gatebil, vil jo egentlig på begge treffene jeg, lider av valgetskvaler..... 20 min. fra Fredrikstad til Rudskogen? Høres ut som et snitt noe over fartsgrensa der... Selv fra Torp eller Rolvsøy blir det vel 25-26 Km, som gir en snittfart på nærmere 80, og det er bare 80 en 10-11 Km. av veien. Ta det forsiktig, siden Onkel Gullknapp gjerne er ganske ivrige oppe i Ise og Rakkestad når det skjer noe på Rudskogen. Fra Torp er det 26min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Farbror Blå har flere år stått ved avkjørsel E6 ved hotellet i Sarpsborg...skummelt..er vel 70 sone der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Im in:) håper jeg får fiksa ferdig bilene bare.. blir en laaaang fredag tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Valget mellom dette og Gatebil er for meg temmelig enkelt Gatebil er et pengesluk dessuten, og ikke får man kjøre på bane der hvis man ikke er en av "gutta" så sant så sant! men desverre, blir gatebil på meg!av èn grunn, våler er så veldig mye nærmere enn rudskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Nå har jeg svart deg et annet sted også, men kan jo nevne at jeg vurderer å dra med 09:45-ferja fra Horten. Vet ikke om det er noen andre som er med på det? Da er det i så fall bare for å se, siden man må være på plass 09:30 dersom man skal kjøre. Hmm kanskje jeg skulle slengt meg på det. Har lyst å dra bort for å se. Gidder ikke kjøre på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Da er fergestreiken avblåst . Så da blir nok lettere å planlegge felleskjøring . Selv vet jeg ikke hvordan det blir med meg. Men hold meg oppdatert i denne tråden, så hvis jeg skal bortover så er jeg klar for felleskjøring. Kult om vi hadde blitt like mange som på vårmønstringen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 åååååå viste det var noe jeg glemte!!! pokker jeg som hadde sååå lyst til å dra dit Er på feil side av landet da jeg(haugesund) Når er neste gang? er det på våler da ellerrudskogen da oxo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Når er neste gang? er det på våler da ellerrudskogen da oxo?? Neste gang er det på Våler. I September . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 takker steffan..er jo alt for lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Du kan jo si det sånn, samt det kræsjer med Gatebil(Rudskogen) den helga også . Vi er noen kamerater som pleier å være på det siste Gatebiltreffet hvert år. Så jeg får prøve å få tid til BMW dagene på Rudskogen i helga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå