Gå til innhold

BMW dagene Rudskogen 27-28.mai

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg hatt bilen klar skulle jeg ha kommet, men dessverre så er det en del upålitelige verkstedfolk der ute som lover og lover men som aldri blir ferdig.

Men jeg ser vell sikkert noen av dere på gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skalv så dama ikke fikk sove i natt, med to dyner og et teppe... før jeg våkna opp svett som f... noen timer senere. Ikke helt i form mao., så nå satser man på å overvinne feberen i løpet av dagen, og prøver å få til Rudskogen i morgen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i dag, ble egentlig utrolig skuffa over det treffet.

Utrolig dustette å legge det samma helg som gatebil, det var ikke mange biler som tokk av på rudskogen i dag, syns det var slapt og kjedelig.

Hadde ikke betalt for å vært der, mye kule/fine BMw'er der, men liksom nei jeg ble ikke imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg bor i Fr.stad, bare 20min unna, mne synd dette treffet er samme helga som Gatebil, vil jo egentlig på begge treffene jeg, lider av valgetskvaler.....

20 min. fra Fredrikstad til Rudskogen? Høres ut som et snitt noe over fartsgrensa der... Selv fra Torp eller Rolvsøy blir det vel 25-26 Km, som gir en snittfart på nærmere 80, og det er bare 80 en 10-11 Km. av veien. Ta det forsiktig, siden Onkel Gullknapp gjerne er ganske ivrige oppe i Ise og Rakkestad når det skjer noe på Rudskogen.

Bare å ikke kjøre fremst det!

De måler, og stopper kun en av gangen, og det er som regel den fremste! hehe 8)

Men for all del:

Det er ikke vits i å miste lappen for tullkjøring hvis man likevel skal ta seg en tur på bane samme dagen.. så tenk litt på det også folkens :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i dag, ble egentlig utrolig skuffa over det treffet.

Utrolig dustette å legge det samma helg som gatebil, det var ikke mange biler som tokk av på rudskogen i dag, syns det var slapt og kjedelig.

Hadde ikke betalt for å vært der, mye kule/fine BMw'er der, men liksom nei jeg ble ikke imponert.

At det er på samme helgene som Gatebil er sånt som hender. Det er ikke så lett å få de helgene man vil ha, man må ta det man får.. Er du int i å kjøre, så er BMWCCN sitt treff det best, men skal du se på, så er det mere action på Gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, døds kjedelig treff, og DØDS kjedelig kjøring, i allefall ikke noe tilskuervennlig den kjøringen dem bedriver på med, de folka på banen skulle ha vært en tur på Rudskogen på fredag og fått sett hvordan man skal kjøre for at folk skal gidde å se på, fått litt inspirasjon altså, for på fredagen, TPC treffet, det var mega bra treff. :)

Og til dere som er i tvil om dere skal opp på Rudskogen i morgen, vel, dere går ikke glipp av noe som helst om dere ikke kjører dit opp. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, døds kjedelig treff, og DØDS kjedelig kjøring, i allefall ikke noe tilskuervennlig den kjøringen dem bedriver på med, de folka på banen skulle ha vært en tur på Rudskogen på fredag og fått sett hvordan man skal kjøre for at folk skal gidde å se på, fått litt inspirasjon altså, for på fredagen, TPC treffet, det var mega bra treff. :)

Og til dere som er i tvil om dere skal opp på Rudskogen i morgen, vel, dere går ikke glipp av noe som helst om dere ikke kjører dit opp. :shock:

Hvorfor er du på BMW treff når du synes det er så kjedelig å se på? Jeg er 100% enig med deg at BMWCCN treffa ikke er så artige å se på, men det er mye bra seriøs kjøring. Jeg drar på BMWCCN treff av helt andre grunner enn gatebil og diverse andre treff. BMWCCN treff blir ALDRI som TPC treff, og slik SKAL det forbli. Når jeg kjører på BMWCCN treff kjører jeg med R Dekk....andre treff blir det vanlige gatedekk som spinner og ryker. To forskjellige treff med forskjellige verdier. Jeg må tilfredstille begge behovene mine;) En kommentar til TPC treffet.....det var ikke SÅ rått treff...var enkelte biler med mye effekt og rå kjøring. Ingen av treffene er heller ment å være publikumsvennlig....hvem faen bryr seg om publikum. Gatebil skal være publikumsvennlig, for der betaler man for å komme inn selv om man ikke kjører selv.

Dette er ikke noe angrep på ditt innlegg, for det er mange som deler din mening om at det ikke er publikumsvennlig, men det er heller ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle gi BMW treffet en sjanse, men etter en dag så skjønner jo jeg det at jeg ikke har noe der opp å gjøre så lenge jeg ikke skal kjøre selv, og sånn er vel BMW treffet lagt opp, kjør selv eller hold deg hjemme.

Det kunne kanskje ha vært litt andre aktiviteter der oppe, ikke bare "bestesporvalgkjøring" ?

Jeg er glad jeg bor i Fr.stad, for tenk hvor kjedelig det må være for dere som ikke kjører der oppe og kun sitter å ser på, og har mange mange mil hjem, og tenk på alle hustruene som må pine seg igjennom 2 dager der oppe. De hustruene er

heldig med været da, så litt positivt er det vel.

Men alt i alt, kjedelig og lite nytt.

Og du DarkZun, ikke ta dette personlig da, dette er bare min mening og hva jeg sitter igjen med etter dette treffet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolk: Jeg tar det absolutt ikke personlig...hehe! Ville bare presisere at det var ulike typer treff med litt forskjellig hensikt. De har jo også premieutdeling for fineste bil i forskjellige klasser...da er det jo en mulighet for dem som ikke kjører å ha et mål med treffet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN er treff for entusiaster.

Det er for det meste folk som tar vare på bilene sine som befinner seg på BMWCCN treff (generelt sett)

Når det gjelder Gatebiltreffene, så er det mer ungdommer (selvfølgelig ikke alle, men en god del) som er der for å rase fra seg, å tyne bilene det de makter..

På gatebiltreffene er det om å gjøre å presse bilen mest mulig, få det til å ryke mest mulig, ta lengste mulige breisladder, å ellers bare rase avgårde..

Konklusjon:

BMWCCN arrangerer seriøse treff (som Darkzun sa) for entusiaster som velger å stelle pent med bilene.

Gatebiltreffene er på en måte ett treff for landets "rånere"

Jeg er fullstendig enig med DarkZun som dere ser.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trudde det skulle være mere av grom bila der, noen av bilene vi leser om her på prosjekter.

Dolk jeg så bilen din, den var pen den og den eneste i sin klasse der oppe også vel.

Jeg ga også BMWCCN treff en sjanse, men veit ikke helt om jeg syns det var vært det.

Jeg er enig med det alle andre sier om de treffa dems, at det er drit kjedelig og lite action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...