Leftlaner Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Argh! Nå har jeg ringt alle innen bildemontering og delesalg i hele Norge for å få tak i en høyre baklykt til e28 SHADOWLINE, men det er tydeligvis ganske sjelden vare. Det er det orange glasset i lykta som er knust. Hvis jeg ikke får tak i komplett baklykt i løpet av den nærmeste tiden, ser jeg for meg to muligheter: a) kjøpe en standard (krom) baklykt, pusse ned listene, grunne, og male svart matt. Da må jeg nesten gjøre det samme med den andre lykten også, så det ikke blir noen forskjell i fargenyanse/glans osv.. Bare for å få det bekreftet, shadowline vs. chromeline lyktene er vel 100% identiske bortsett fra fargen?? Få tak i en standard (krom) baklykt, skjære ut det orange glasset med dremel e.l., og lime glasset på den originale shadowline lykta. Gjorde tilsvarende med en e34 touring for å få hvite bakblinkers, det så ganske bra ut men ble aldri 100% vanntett.. Hva anbefaler dere? Tips og råd?
Aracna Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Sjekk KOED.DK du.. de har en høyre baklykt, SHADOWLINE. 125 DDK.
MeSs Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Laga shadowline lykter jeg, ble perfekt Kjøpte spesiell lakk fra usa da, trengte ikke noe som helst grunning..
Leftlaner Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 Da er "ny" baklykt bestilt fra Koed..! Ikke helt tipp topp stand, men det er i alle fall HELT. Kan flikke litt på den svarte listen og lakke opp igjen hvis jeg gidder. Kommer an på hvor nøye jeg skal ta resten av bilen. Får jo ikke noe igjen for sånn småflikk rent pengemessig, med mindre man shiner opp HELE bilen så den blir eksepsjonelt fin for alderen. Får se hvor mye jeg gidder. Igjen, tusen takk for tips om Koed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå