Gå til innhold

Er du en aktiv bruker av forumet ?

Sperre
 Share

Hvor mange ganger er dere inne på forumet daglig ?  

95 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger er dere inne på forumet daglig ?

• 1-2 ganger i uken
      3
    • 5 - 10 ganger i uken
      5
    • 1 - 3 ganger daglig
      30
    • 5 - 7 ganger daglig
      22
    • Fler enn 7 ganger daglig
      37

Anbefalte innlegg

Ofte... JA!

Jeg er har sakte men sikkert blitt avhengig av Bimmers.no, når jeg er hjemme har jeg altid oppe en egen bimmers rute, har som hovedside bimmers.no og av og til oppe flere ruter samtidig. Jeg skriver ikke altid så mye, liker å lese.

Når jeg er på skola, da kan det hende at ser på pc'n og begynner å plotte noe på den... plusselig er jeg på bimmers og der forsvinner oppmerksomheten fra undervisningen. så hører jeg svakt i bakgrunnen, lærer'n: "og dette vi nettopp har gått gjennom bli det prøve om i morra!".

sånn er det og sånn blir det :P

men vi må jo ikke glemme jobb... der jeg jobber, der har vi brannmur som skal blokkere ut alle forum men Bimmers har magisk kommet seg gjennom og jeg er evig taknemelig for det :D :D

hen you go on a BMW forum instead of doin homework or going out with your friends or seleeping.

Faen så rett!! #-o *har eksamen i morra* #-o

typisk meg ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bimmers.no er fast startside, så er innom hver gang jeg åpner iexplorer ;) sjekker alltid de siste nyhetene/trådene før jeg gjør det jeg egentlig skulle på nett...

EKSTREMT vanedannende :D

Sliter med det samme her, klarer bare ikke å la være å sjekke om det er noe nytt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanedannende ja, helt klart :shock: . Har aldri tidligere vært aktiv på noen andre forum. Men etter vi ordna oss ADSL her hjemme i fjor sommer og jeg ble medlem her for å annonsere etter en M5 bakfanger, så var det gjort :lol: . Rett etter ungene har fått kveldstellet og lagt seg, så er det inn på bimmers.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...