Mack10 Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Er det noen som kan anbefale meg et sted der jeg kan ta eu kontrollen på bilen min?? Mathisen auto: er det et sted jeg kunne satt den inn?? Hørtes ut som de kunne la effektanlegget mitt gå igjennom siden jeg hadde tuv godkjenning på det.. (De skulle ha 400 for kontrollen) Andre tips?? Takker for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Billigt var det iallfall! Høyrest nesten ut som Berge & Co i Songdal. Der kan du ta kontroll for 200 kr, men du kan ta deg F*** på at dei finne feil til MANGE tusen kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 forsøk Bil & Tele i fjoddelor og fortell her hvordan det gikk. Har hørt mye positivt om dem men har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg hadde selv eu-kontroll på bil og tele i loddefjort og er veldig fornøyd med det. hyggelige folk som liker å prate bmw og yter service. ( i hvertfall synest jeg det) -kanskje annsatt noen flere på kundemottaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 kanskje annsatt noen flere på kundemottaket? hehe ja har forsøkt å ringe. Det ble med forsøket . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå