Bjørn 320 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Har du brukt 6-kant eller 12-kant pipe? Og heilt sikker på at pipa er i rett størrelse? For viss størrelsen er rett skal det ikkje vere problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 bare bruk en 30 pipe med latmann.. sett bilen i gir og håndbrekke på så får du løstnet den.. har selv bytta hjulager. å det er en jævelig jobb.. for du må ha av hele hjulspindelen for å presse ut lageret.. å etterpå må du ha 4hjulskontroll på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 det er 32" jeg brukte stjrne me 12spor. var på kontroll dær sa de at jeg måtte bytte det. så kunne de ta kontrollen. blir gjort på verksted uansett. tar ikkje sjansen på å ødelegge noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 det er 32" jeg brukte stjrne me 12spor. var på kontroll dær sa de at jeg måtte bytte det. så kunne de ta kontrollen. Merkelig. Det er 30 mm 12 kant på min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå