Mainn Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Bruker no skokrem jeg også. Det kalles RENAPUR og er et skinnpleiemiddel og er naturprodukt. Inneholder bl.a. bivoks og planteoljer. Det er fargeløst og enkelt å ha på, følger med svamp. Kan brukes på alle typer glatt skinn og lær.
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Jeg brukte svart skokrem på mine skinnseter i over 7 år.Meget bra, knek inn skokremen , poler godt over med ren hvit fille til det ikke kommer farge på denne.. Resultatet blir kjempebra og det farger ikke av, og det skader heller ikke setet. skokrem faktisk det må jeg teste. man da holder jeg deg ansvarlig "kjell z3" hvis det ikke blir bra Da tester jeg oxo det i morra,holder deg som ansvarlig jeg oxo Kjell z3
Kjell Z3 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Det er jo ikke vits i å smøre på fargeløs skokrem. Trenger man ikke farge bør man bruke stoff som er til skinnseter,da får man rensemiddel også, det selges både på møbelforetninger og bilrekvisita. Farget skokrem er til å smøre over slitte flekker.
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Det er jo ikke vits i å smøre på fargeløs skokrem. Trenger man ikke farge bør man bruke stoff som er til skinnseter,da får man rensemiddel også, det selges både på møbelforetninger og bilrekvisita. Farget skokrem er til å smøre over slitte flekker. Nei må jo ha med farge Ska få vekk slitte flekker men syns det var så flott å ha noen å skylde på hehehehe
Dralle Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1173 Nå ser jeg hva plan du har om du kjøper bøffelinteriøret mitt!
Tommy Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Ellers så kan du ta turen innom en møbelforhandler, å kjøpe en flaske med skinnfarge. Finnes disse i safran-gult også tro? Jeg var hos en seriøs møbelforhandler i Sandnes (ikke en av disse store kjedene) å jeg klippet av en liten bit av skinnet på stolen i bilen, på undersiden (det er alltid noe skinn for mye under stolen) å leverte han denne, så sendte han den inn, å jeg fikk en flaske med fagre i rette nyansen tilbake. Tror jeg betalte ca 300.- Butikken heter Ernst Øsvold Møbler.
bjalle Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Du får kjøpt en skokrem flaske med en svamp i enden til å påføre kremen med,mitt skinnratt ble som nytt etter en behandling og er like fint etter 4 uker.
Aroid Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 jeg har no prøvd ut sko krem no. det funger bare fett det. så nesten ny ut igjen
Morbus Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Ok det så mye bedre ut, men hva gjode du? skokrem? Har lært en teknikk fra et amerikansk bmw forum, der våtsliper de setene med sandpapir fpr å slipe ned sprekkene. Så har de i filler som jevner ut groper og pusseriper, så tilslutt blir skinnet farget opp igjeb. Det blir helt som nytt! Ikke ei eneste rynke. EDIT: Ja så samme linken nå.. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå