ChrZZ Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Problemet er vel å få den godkjent. Pluss engangsavgiften Ifølge denne her: http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=NO Så vil det koste 712 874,00 å få den godkjent i Norge. Jeg brukte da disse data: Vekt: 1580kg (vekten på en 530i hos BMW-norge) Effekt: 654HK (oppgitt hos gatebil.no) Slagvolum: 2996ccm Innført: 01.01.2005 (er 2005-modell) EDIT: så... hadde jeg vunnet denne her, og mine beregninger er korrekt, så hadde jeg nok heller bare strippet den og solgt bilen del for del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 tror jeg skal kjøpe et par lodd jeg ja.. hadde ikke vært meg i mot og kjøre rundt i noe slikt som det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Problemet er vel å få den godkjent. Pluss engangsavgiften Ifølge denne her: http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=NO Så vil det koste 712 874,00 å få den godkjent i Norge. Jeg brukte da disse data: Vekt: 1580kg (vekten på en 530i hos BMW-norge) Effekt: 654HK (oppgitt hos gatebil.no) Slagvolum: 2996ccm Innført: 01.01.2005 (er 2005-modell) EDIT: så... hadde jeg vunnet denne her, og mine beregninger er korrekt, så hadde jeg nok heller bare strippet den og solgt bilen del for del. Er ikke dette en E90? Altså 3-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Hmm... Da snakker vi faktisk at bilen kan veie -MER-. Totalprisen blir isåfall: 721 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 etter det jeg vet så er norsk bildelesenter i lier som har vært med på å bygge den og når jeg var med en kompis som skulle få fikset audien sin spurte jeg han sjefen i oppretting om taxien og når jeg spurte om det er mulig å få den godkjent så bare lo han og sa pent nei deg går nok ikke.. er en ren banebil det.. de har vist skjært ut ting i karoseriet osv osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 etter det jeg vet så er norsk bildelesenter i lier som har vært med på å bygge den og når jeg var med en kompis som skulle få fikset audien sin spurte jeg han sjefen i oppretting om taxien og når jeg spurte om det er mulig å få den godkjent så bare lo han og sa pent nei deg går nok ikke.. er en ren banebil det.. de har vist skjært ut ting i karoseriet osv osv osv.. Gledesdreper..... jaja.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Grei søndagsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Grei søndagsbil eller en grei banebil med kona i passasjer sete og barna bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 med tanke på att aina tambini har bræska mot denne bilen. ville jeg ikke tatt imot den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå