Arimanni Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Lukter MYKJE penger og MYKJE arbeid her! Nesten så det er billigare å importere ein M3 fra tyskland og selge alle deler og bruke karoseriet (vist du reknar det i pris for materiale, arbeidstid, galen kjærest osv.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 kan jo prøve å prute litt på det karosseriet da.. hadde jo vært litt kult med m3 look på 325 din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 trodde det bare var rammenummer forran jeg, hadde planer om å¨bare gi faen i godkjenning ja. den karroseriet der var sveiset en gang før også. Så tror jeg finner meg et nytt karroseri. er så vanskelig å finnet et som er i fin stand, begynner å tvile på at jeg får den bilen på veien før sommern er over gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Vist det er en orginal M3, bør du resturere den, og finne en anna E-30 til 325´en din.. fronten og papirer er vel brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 stemmer nok det ja...fronten er vel vraket også siden bilen har vært uten for veien og kappet i 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 står denne annonsert no sted ? på jakt etter no lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 står annonsert på autodb.no. Søk på m3 87 til 90 på 3-serie. så finner du den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå