Gå til innhold

523 e 39 klimaanlegg..

bmwtrond
 Share

Anbefalte innlegg

heisann..noen som har peiling på hvorfor eg får en surrelyd nede med klimaannlegget? når eg stopper bilen så hører eg en surrelyd..jævlig irreterende...men tar eg ut sikring til klimaann.. da forsvinner den..men kommer tilbake når eg setter i sikring... noen som har ett forslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei... ja det er noe drit..hehe... men men...ellers har du noen andre problemer med bilen..eller er i god stand...

Jeg har noe eksos problemer, mener det er hull i den .. Men bilen har vært i god form. Men akkurat nå SLUKER den bensin..da mener jg mye mer enn det den bør..har ikke målt hvor mye dn tar pr mil.Men mener dn sluker for mye..derfor bilen skal til verkstedet når første lønning kommer :wink:

Mener draget oxo er mye dårligere på bilen nå.. :cry:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den surrelyden fra klimaanlegget er vifta som suger inn luft fra kupéen og måler temperaturen. Den kan rusle og gå en stund etter du har slått av tenninga. Helt normalt det. Lyden skal normalt ikke være høy og plagsom, men det er klart du hører den hvis du hører godt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når bilen blir noen år så kan det legge seg støv på vifta... da kan det bli ubalanse i den. Den kan åpnes, men er en vanskeli jobb. vis det skal gjøres på verksted så er det sikkert billigere å skifte ut enheten. Si i fra vis du har hatt den inne på verksted å fått bort lyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...