feedon Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 har bygd meg en gammel e30 med en gammel 535 motor. noen som har noen tips på åssen radiator jeg kan bruke? den må evt. ligge imellom lyktene så det er veldig begrenset med plass der.. har foreløpig brukt volvo 240 radiator men denne kjøler ikke nok.. noen som har no tips?
Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Velkommen til Bimmers! Kan du ikke bare bruke 325 radiator? PS: Får ikke mange svar med slik topic Edit: Trodde det stod 525 motor. Er ikke så sikker lenger nå
feedon Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 takk for tipset tenkte ikke over det trur du en 325 radiator kjøler nok a? er vel forsovet bare en måte og finne det ut på tenkte at det sikkert var noen her inne som hadde årøvd detta før og kunne gi meg noen tips på hva jeg burde gjøre
mEhE Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 hva med å bruke 535 radiatoren?flere turbotrimmere på purepf som bruker denne radiatoren..men da har de også bygd om til elektrisk kjølevifte..
feedon Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 den blei for stor den fikk ikke plass. jeg satte motoren noen cm for langt ut ifra torpedo veggen så radiator og el vifte ligger imellom lykte satsene
mEhE Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 vurdere litt tilpassning da eller kansje en større bedre vifte?
feedon Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 uff ja.. får se om jeg gidder og flytte alt litt nærmere torpedoveggen.. begynner og bli lei av og skru bmw men er alltid gøy etterpå da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå