TheMan Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Uvanlig syn på veien i Bergen i dag: Ferrari F430 Lamborghini Gallardo Aston Martin V8 Vantage http://media.putfile.com/Varmonstring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Alle andre med bilder evt filmer: LEGG DEM UT!! Var RÅ lyd i ferrarien. Den var syk!! Var ikke så alt for mange fete gatebilder og skryte over egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke så mange BMWer som var der, men her er noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ska sei! Tok kjempe lang tid å laste den 10 sekunders videoen! Var absolutt ikke verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ska sei!Tok kjempe lang tid å laste den 10 sekunders videoen! Var absolutt ikke verdt det. snuten sto jo vakt i rundkjøringen der, så ingen tør gi på. Var masse å se på, og mye folk ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Jæv... purk!! Men var jo litt tidig med Sierraen som la breeeeeeiii forbi purken og like etterpå stoppet opp å spant foran politiet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Uvanlig syn på veien i Bergen i dag:Ferrari F430 Lamborghini Gallardo Aston Martin V8 Vantage http://media.putfile.com/Varmonstring Ja dette er vel Sandven AS sine biler dette her. De sto jo ved siden av hverandre i parkeringshuset med 'panseret' oppe og ruste motoren så sinsykt samtidig mens lille meg sto i midten rett bak Gellardo'en og fikk hard on så det holdt. Ferrari'en var jo klart råest på lyd. Ingen tvil om det. Må si det var skuffende med bmw'er der oppe. Leste reglemanget om hva som var kravene for at biler kunne stilles ut. Virket ikkje som de reglene ble fulgt. Var mye stygt og uferdig der oppe. Er forøvrig Diezelpower her på forumet sin 530d e60 som meg og han kjørte oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Så jo ut som det var noen fete glis der ja, og bra oppmøte av E34 syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Den blåe E34 M5'n som er avbildet er den jeg fikk kjøre i bursdagsgave:D Har noen bilder av M3 CSL til Jager på evo.no, + Alpinaen til Harald, Dieselpower sin osv... Når jeg får de inn på maskinen så skal jeg legge de ut her også... Vet ikke om folk som var der la merke til E60 M5'n som kjørte opp og ned i rundkjøringen når folk begynte å dra. Kjørt av Idar Vollvik sin sønn Ivan. Man har det fint når man er 18år og får kjøre rundt i M5! Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Lol? Treff i et p-hus eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Det var et stort parkeringsanleggg som tilhører LAgunen (Et av Norges største shoppingsenter) Tror kanskje det er Norges største uten og si det 100% sikkert.. Men under tak måtte blandt annet bmw klubben og alle øvrige merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Lol? Treff i et p-hus eller? Delvis, og det samler ikke mindre enn 7-800 biler hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Jaja, nå er det snart klart for ny vårmønstring!! Søndag 13 Mai!! Håper de fra Bergen stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Bare å lage en ny tråd det...denne er 1 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 får nesten ta turen opp dit i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå