Gå til innhold

17" på e36 uten senking


hartvix
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har bilde av e36 med 17" felger uten senking? Jeg lurer litt på hvordan 17" vil se ut på bilen min, og jeg har ikke tenkt å senke den... både med tanke på at det koster penger og med tanke på slitasje av hjuloppheng. Men blir det seende snålt ut? Tenker på avstand til hjulbue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk er must... har min orginal med 17 nå å ser du den bakfra er det som et monster :) har 224\45 dekk så blir for mye gummi for lite bil :P Neste jeg skal er å ta senking på min. Er du ute etter lite senking kan du kjøpe mitt gamle! Bak er det ikke brukt å er ikke mange mm! Bare pm så skal jeg finne det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt bilde av min uten senking.. skr%e5.jpg

Bil på gress ser jo med en gang lavere ut enn på asfalt da... Vær obs på det. Hadde 40/40 senking på forige E36en min å med 17" var det passe fint. Ikke altfor hardt for understellet heller. Litt slitasje på innersiden av hjulene bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det ser helt greit ut jeg.. altså.. virket som dere mener at man bør prioritere senk foran felger? Har man råd til begge deler er det klart penest og ikke minst bedre kjøreegenskaper. Men har man det slik som f.eks meg kun råd til 17'' for tiden, synes jeg det er så absolutt vært det. Bilen ser jo mye mye mye råere uten med 17'' enn uten :) ingen kan si noe på det?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du får ut fingeren litt jevla fort så røkker du kampanjeprisene på gsbildeler.eg har nettopp kjøpt meg komplett senking til min e36 til ein bra pris tykkte eg...å jøsses kor bilen kom seg utsjånadmessigt og køyremessigt.vart berre heilt nyyyydeleg. eg kjøpte da 40/40 senking og har 17".senking er å anbefalast :D

trur prisene skulle vare ut mai månad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...