Steffan C Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Dette ble helt perfekt, rett og slett nydelig . Er vel klar til Rudskogen nå da . Kansje jeg banner i kjærka nå, men hadde det ikke vært litt penere med sorte baklykter . Men skal vel være mest mulig orginal egentlig .
sindre21 Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 digger e30 m3 er mange fine her inn på forumet.må ha en sånn en dag
Gunnar Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Ble tøft dette! Dette er bilen du brukte på Våler i september? Husker den hvite vinga. Hvordan går det med registreringen av den andre?
R Andersen Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 Ble tøft dette!Dette er bilen du brukte på Våler i september? Husker den hvite vinga. Hvordan går det med registreringen av den andre? Stemmer det, Gunnar! Den andre har jeg akkurat vært å hentet nye skilter til!!! Jippi! Feire med kake og polering!
GL1 Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Ble lekkert med hvite felger Grattis med skilter på den andre..
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Her snakker vi Meget flott!! Bilen ble en helt annen nå med de felgene samenlignet med de 17 tommerene du hadde!! Lurte på å kjøpe den vingen av Nils P. jeg også men hadde litt dårlig med peng akkuratt da Angrer nå Kommer Evo III front etterhvert også eller? Ble en smule misunnelig nå Gler meg til å se bilen "live",rekner med du er på de fleste treffene på rudskogen du så bor sopass nermt??
Stian Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Du er her å luskar ja Øystein.. Takk for sist. Heilt konge Raymond! Skal du selje? Kva heiter fargen?
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Ja er alltid inne å kikker når det er noe med E30 M3 vettu Takk for sist ja! Mange fine M3er her på forumet! Ikke mange som er så heldige som trådstarter Andersen her som har 2
Lien Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Dette ble meget pent! Kontraster mellom felger og farge på bil er alltid en slager
R Andersen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 Kommer Evo III front etterhvert også eller? Ble en smule misunnelig nå Gler meg til å se bilen "live",rekner med du er på de fleste treffene på rudskogen du så bor sopass nermt?? Har en evoleppe i carbon liggende som skal på etterhvert. Pleier å være på en del biltreffer på Rudskogen, så det er en fare for at du kan treffe meg og bilen der ja.. Skal du selje? Kva heiter fargen? Tenkte du på felgene, så er de ikke til salgs! Vet ikke hva hvitfargen het, men kan evt finne det ut hvis du vil.
Espen|3k Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Ble veldig bra! Ble racing stuk med hvite felger ja, faen får bare mer og mer lyst på E30 M3, var mye bra E30 M3 på gatebil i helgen ja, blir gærn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå