Arimanni Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Nokre som kunne forklare med fordelen og ulempen med (i dette tilfelle) 6-1 og 6-2-1 grenrør? Har vinkler og diameter på grenrøret mykje å seie for resultatet? Ingen som han svare med på dette spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Du må bare tenke fløde. Ren logikk egentlig,hva gir deg mest fløde på eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hvilket design du bruker når du designer eksos har noe med hvordan eksosen kommer ut og hvordan den oppfører seg på veie ut. Hver gang to rør går sammen, kaster eksosen en resonansbølge tilbake til ventilene, noe som er med på å påvirke ytelsene i veldig liten grad. Hvis du bygger riktig og fører rørene sammen etter riktig lengde på røret kan du utnytte dette til å ta ut litt ekstra fra motoren på riktig turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ok. Så vist eg forstår det riktig er det best å ha 6-1 grenrør og samme lengde på alle røra når dei skal samlast ved "hoved" røret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå