Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

360 graders lager forteller om smøringen, at det smøres 360 grder rundt hele lageret. 360 graders lager tåler mer trykk/bank enn 270 graders lager.

Her er litt bedre forklart:

The 270 vs. 360 Dilemma

Many conventional journal- bearing turbos use a 270-degree thrust-bearing washer (at left), while the new breed of conventional and ball-bearing turbos employ 360-degree thrust bearings. The advantages of a 360-degree bearing include a full circle of lubrication, six orifices on the washer instead of three for the 270-degree unit, and an updated pad strategy to better disperse oil where it's needed. Turbonetics uses 360-degree bearings on all of its T04B and T04E turbochargers. There isn't much of a dilemma here; if you have the opportunity to use a 360-degree bearing, jump at it.

Linken din fungerer ikke for meg.

Umulig å si når du vil ha fullt trykk, det er så mange faktorer som påvirker det resultatet.

Skrevet

Jeg har sett en og annen 02 med M10 turbo på CCN treffene og på Gatebil. Hva kjører de med? Noen som vet..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...