Gå til innhold

"Lugging" på 323 e36


psycho-
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg klarer å forklare problemet helt her, men jeg kan prøve. Har en orginal 323i, 97 mod. Da jeg kjører i veien på første gir, å girer opp til 2, så virker det som om bilen holder igjen litt da jeg kjører rolig. "Lugger" no jævlig etter jeg har giret liksom.. Veldig irriterende i lyskryss osv, da det ikke går ann å komme i veien uten at bilen går ujevnt. Gir man full gass å kjører hardt så merker man det ikke. Det samme skjer da jeg rygger. Kommer man opp i litt turtall, å på 3 gir å oppover merker man ingenting. Bare etter jeg har sluppet clutchen etter giring å kjører sakte. Skikkelig irriterende i by-kjøring osv. ! Noen som har peiling på dette ??

Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, har ikke så mye peiling på det tekniske ang bil, hvertfall ikke sånne ting. Setter uansett pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke sjekket så mye, ettersom jeg ikke har så mye erfaring eller peiling på dette. Men det første som slo meg er at det har noe med luft- slanger eller no å gjøre. Tror jeg bør ta en tur på bmw over helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil først bare uansett takke for respons på tråden. Som dere ser er dette mine første innlegg her :D .

Ja, jeg skal komme med tilbakemelding osv da jeg har vært på BMW verkstedet. Tenkte å reise innom etter jobb på mandag, så får dem prøve bilen. Irriterende at jeg har dette problemet, for ellers er bilen genial. Har dog ikke sett noen feil med plugger og diverse. Men som sagt så har jeg verken erfaring eller så mye peiling på dette, så det kan jo likevel være det som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg klarer å forklare problemet helt her, men jeg kan prøve. Har en orginal 323i, 97 mod. Da jeg kjører i veien på første gir, å girer opp til 2, så virker det som om bilen holder igjen litt da jeg kjører rolig. "Lugger" no jævlig etter jeg har giret liksom.. Veldig irriterende i lyskryss osv, da det ikke går ann å komme i veien uten at bilen går ujevnt. Gir man full gass å kjører hardt så merker man det ikke. Det samme skjer da jeg rygger. Kommer man opp i litt turtall, å på 3 gir å oppover merker man ingenting. Bare etter jeg har sluppet clutchen etter giring å kjører sakte. Skikkelig irriterende i by-kjøring osv. ! Noen som har peiling på dette ??

Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, har ikke så mye peiling på det tekniske ang bil, hvertfall ikke sånne ting. Setter uansett pris på svar!

Jørn? deg elleR+??

tror kanskje jeg hadde samme problem på min... høres nesten ut som girkassa eller noe?? sånn skrangle lyd?? eller tar jeg feil nå?

EDIT: feil funnet ut... tennplugger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...