///M Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Synes jeg kan ved å se på grillen at bimmern lider. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7562472&sid=8apXNSmS4574639&pos=360&tot=2650&page=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 syns jeg kan, ved å se på hele bilen, at bimmern lider. Stakkars bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 syns jeg kan, ved å se på hele bilen, at bimmern lider. Stakkars bil! sant det, men følelsene uttrykes mest ved grill partiet synes jeg. jeg må gråte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Dette er ett PERFEKT eksemplar av hvordan en E36 IKKE skal se ut. Her er bare alt feil!!!! Og hva faen med prisen da? Jeg mener, fins det fortsatt folk som betaler så mye penger for en 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Ja han er optimist hvis han tror noen gir 90lapper for den der. At noen i det hele tatt kjøper den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 JA. JEG Kjøpe den, kle den av alt, sette på org eller penere styling. Så selge.. Tror nesten jeg skal starte en sånn organisasjon for voldtekt mot bimmere, sånn røde kors opplegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 hehe, hadde ikke vært dumt. KJøpe alle de stygge monsterstyla bmwene og fikse de opp. Spørs om du tjener noe spes på det, men det er jo en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 hehe, hadde ikke vært dumt. KJøpe alle de stygge monsterstyla bmwene og fikse de opp. Spørs om du tjener noe spes på det, men det er jo en god sak mente ikke det bokstavelig talt da, men hadde jeg masse penger så hadde jeg gjort dette til min hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Stygg front, stygg vinge, stygg soting & stygg eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Fy flate hvor jalla! Potta bak står ikke beint en gang! blir skremt når jeg ser slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Dette var ikke bra ! Skjønner ikke hvem personer som vil bilen så vondt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hahaha lurer på hva det er som får folk til å kjøpe alt den driten der og så i tillegg putte det på bil Det der må faktisk være noe av det styggeste eg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hahaha! Og la dere merke til at den ikke engang er senket, og han har bare alu på to av TRE pedaler! hahaha! Ikke engang et ettermontert kon-filter jo Også ser det ut som at han har mistet sigarettenneren (nei, man røyker ikke i bilen, men den skal da være der for dét). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 kjente faen me at tårene begynte å press på når jeg så den...det gjør rett og slett vondt! burde vært egne forskrifter hos politiet hvor de kunne stoppet og beslaglagt slike biler..eierne fortjener rett og slett ikke å kjøre BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Må være en VAG eller merce entusiast som har "styla" den der. Må være fælt å bære på så mye hat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå