Ballder Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Må rett og slett være en garsjerigga skoda med bmw lykter og interiør.. Fy faan. Erre mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Mange som ikkje veit korleis ein bil skal sjå ut ja! Det der burde gå inn i læreboka over kva du IKKJE gjere med ein BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 å mottor hadde gått 13000 å den så jo helt jæveling ut i mottorromme...kan jo ikke stemme,mottoren ville jo set helt strøken ut da vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 den er her i tønsberg,dama har set den..jalla som eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Ah, dette må være min lykkedag! Jeg som er på jakt etter en IS! Og denne var jo nesten ferdig stylet også! Hvis jeg kjøper den blir fremtidsplanene: - Større bakvinge - Lexuslykter - Stoort scoop på panseret og taket - Trekke om setene med rosa plysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 den er her i tønsberg,dama har set den..jalla som eier den håper ikke dama di har lyst på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg møtte på en helt lik her i Særp igår kveld, kan det være at den dukker opp på BMW treff på Rudskogen? I såfall er gutten modig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Ser ut som eieren har prøvd å kle bilen i et Calibra bodykit! Forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lmn Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 OMG!!!!! Voldtatt 318..... Han der må gå på noe han ikke har godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Lykke til med salget! Det kommer du til å trenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Synst monsterstyling er deilig! Jo større jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 JA. JEGKjøpe den, kle den av alt, sette på org eller penere styling. Så selge.. Tror nesten jeg skal starte en sånn organisasjon for voldtekt mot bimmere, sånn røde kors opplegg... hehe enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Den styleinga der er så skamstygg at jeg nesten brekker meg. Burde opprette en Stylingnemd som går å avliver eiere som putter sånt på bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 *spy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå