Hylland Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja, bilen er godkjent på Voss... Dei er ikkje så vanskelige der som regel... Mesta er så og sei statens vegvesen. Det er statens vegvesen sitt vegbyggingsgreier eller ka det no er for noko... Huska ikkje heilt ka søskenbarnet mitt forklarte meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 jaja. nå har jeg på bestillt time på voss.. så får se hvordan det går måtte vente helt til 6 juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Du får gi en lyd korleis det har gått etter du har vert der.. skal opp en tur snart selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja skal gi en lyd.. for godkjenning av lave biler så var det ikke anbefallt og dra dit.. for de hadde vist bare en grav der med høye kanter.. var noe jeg ble fortalt. så får se hvordan det går. er jo ikke verre enn og nekte og kjøre oppå der og godkjenne et aent sted. etterkontrollene koster ikke noe uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå