Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en utrolig irriterende dunkelyd bak på høyre side på min 328i coupe 96mod. Har skiftet foringene på støtdemperne (I toppen på støtdemperne,... festet.) da jeg fikk beskjed om at det kunne være de...

Lyden kommer i "kvasse" humper... Noen som har opplevd liknende?

Skrevet

Jo enig i det... men det rare er at det høres ikke ut som en foring... med mindre foringen er totalt borte? Får vel gå over den til uken... Kan ikke ha det slik...

Noen som har erfaring med powerflex foringene... Er det værdt å skifte til disse på min 328i?

Skrevet

hadde samme problemet på min 318 e36 det viste seg å vere traversforingen ..

den tår fremfor hjulet, bar et deksel kan san si. sitter med tre skruer..

eg ville prøvd i tatt den ned, å sett litt på den

Skrevet

kan jo være EKSOS anlegget som slår oppi.. det er ihvertfall vanskelig å bestemme hvor lyden kommer ifra.. men det har du sikkert skjekket allerede?

Skrevet

Har nok tro på foringer... Eksosen ville hatt en annen "tone" :-)

Skal innom OS bildeler til uken og få sjekket dette... Kansje jeg hiver på noen bedre foringer da... powerflex heter de vel? Noen som har sjekket om det gir valuta for pengene?

Skrevet

Jeg har powerflex på min, men siden man gjerne bytter foringer når de gamle er gåene er det vanskelig å si hvordan det er i forhold til nye orginale. Uansett skal de vel holde lenger, og det er jo et pluss, bærearmsforingene bak varer jo ikke akkurat lenge...

Skrevet

I tillegg til å vare lenger, vil Powerflex polyuretan foringer være ca 25% stivere enn originalforingene. Er bilen senket, og har brede dekk, er dette absolutt en god oppgradering. Alle foringene på min E-36 er skiftet til powerflex, og jeg er kjempefornøyd.

Skrevet

var traversforingen på min. ¨å eg bytte til powerflex.. veldi lett å monteri i sammen.. enklere enn orginal foringer...

men bytt på begge sidene:)

Skrevet
men bytt på begge sidene:)

Selvsagt :-)

Byttet foringene til støtdemperne (Festet) med e46 cab foringer som visst nok skulle være bedre en de orginale foringene... Litt billigere var de og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...