Bimmerlars Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Den mangler vel litt bremser i forhold til kreftene.. Husker ikke åssen bremser det er i farta, men det er no Alpina greier. Bilen er godkjent jo... "noe alpina greier" pleier ikke å være noe dritt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det subaru blå? digger den e30'n , faen å mye rått a bmw det er i skiens området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 For det meste bygd av Helge Vik etter hva jeg har lest og hørt. Og det kommer sjelden noe halvferdig fra den kanten Den bilen er ikke bygd av Helge Vik,det er eieren selv så har bygd å det skal han ha all ære for Og ikke at Helge får den æra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Det er ikke denne som har taka på Våler eller? Går rykter om en E30 M3 med M5-motor som har taka på Gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Stemmer det,men ikke denne. Er en annen kar her på forumet som har taka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 For det meste bygd av Helge Vik etter hva jeg har lest og hørt. Og det kommer sjelden noe halvferdig fra den kanten Den bilen er ikke bygd av Helge Vik,det er eieren selv så har bygd å det skal han ha all ære for Og ikke at Helge får den æra Ok, dette vet du sikkert bedre enn meg Saken er bare den at jeg har hørt flere på BMW CCN treff sagt at Helge har gjort det meste på de fleste "M3 ene" derfra. Samt at det står at Helge Vik er byggeren i reportasjen i Bilsport.. Gunnar: Nei, det var ikke denne som taket. Det var en helt vanlig E30 med godkjent S38. Skal legge ut bilde av den i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Som oddis sier, det sto i bilsport om denne bilen at Helge Vik var bygger. E30'n som kræsjet på gatebil i helgen var kristov på forumet sin, og før det pIMp sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Nei,dette var Ylindgren sin. Og den ble solgt på gatebil etter turen i sandfella ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå