Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det skal være lys i hovedbryteren og i grøfte/tåkelys bryterene. Disse går på samme pære som hovedlysbryteren. Men husk at tenningen må være på........

Skrevet
Det skal være lys i lysbryteren din, men ikke tåkelysbryterne.

Er bare en pære som er gåen, får kjøpt den på bensinstasjon.

Hvordan får man ut bryteren?? Tør ikke å begynne å bryte noe særlig i tilfellet noe skulle gå galt?! hehe

Skrevet

Trenger bare 1 stk. stjerneskrutrekker.

Den skruen som er under bryterne, løsne hele ventilasjonsdysen/bryterne!

Er da bare å presse bryteren ut...men må koble ifra kontakten først, den går nemlig ikke igjennom hullet:)

Skrevet
er vell ikke lys ved selve bryterene nei, vertfall ikke på min, men tåke/grøft-lysene og tåke-baklyset skal indikeres med et lys i instrumenthuset. nederst på venstre side mener jeg å huske

Det er lys i lysbryteren. Satte in en ny pære der idag, å vips så ble det lys! :wink:

Skrevet

Trenger ikke ha på tenningen heller. Lyser på første hakket (tåkelysene). Skal også være lys i viftebryterne, alle bryterne til vindusheisene inkl soltaket (hvis du har)

I askebegeret og i lighter

Skrevet
er vell ikke lys ved selve bryterene nei, vertfall ikke på min, men tåke/grøft-lysene og tåke-baklyset skal indikeres med et lys i instrumenthuset. nederst på venstre side mener jeg å huske

Det er lys i lysbryteren. Satte in en ny pære der idag, å vips så ble det lys! :wink:

Hmm, må vist kjøpe meg ny pære jeg også da :oops:

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...