kabeldeigen Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Og det skal være lys i hovedbryteren og i grøfte/tåkelys bryterene. Disse går på samme pære som hovedlysbryteren. Men husk at tenningen må være på........
kuanov Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Joda, var bare en pære som var gåen ja...så nå finner jeg bryteren i mørket Kjøpte du ledningsnettet hos Jæger da??
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Dette var latterlige priser på KIT for grøftelys... Kjøp hos koed, og spar penger! Ingen vits å betale hundre på hundre-vis av kroner for mye.. Bare tull... Er en bruksanvisning her, kuanov, som er til det KIT-et jeg kjøpte fra koed.dk --> http://chrzz.no/tmp/E36_Taakelykter_Alle.pdf
kuanov Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Ja, får kjøpe et ettermonteringssett! Kommer nok til å legge ferieturen til Danmark i år, og ta med meg massse $$$$
tefinstad Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Det skal være lys i lysbryteren din, men ikke tåkelysbryterne.Er bare en pære som er gåen, får kjøpt den på bensinstasjon. Hvordan får man ut bryteren?? Tør ikke å begynne å bryte noe særlig i tilfellet noe skulle gå galt?! hehe
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 flat skrutrekker , samt en stjerneskrutrekker til under.
kuanov Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Trenger bare 1 stk. stjerneskrutrekker. Den skruen som er under bryterne, løsne hele ventilasjonsdysen/bryterne! Er da bare å presse bryteren ut...men må koble ifra kontakten først, den går nemlig ikke igjennom hullet:)
tefinstad Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 er vell ikke lys ved selve bryterene nei, vertfall ikke på min, men tåke/grøft-lysene og tåke-baklyset skal indikeres med et lys i instrumenthuset. nederst på venstre side mener jeg å huske Det er lys i lysbryteren. Satte in en ny pære der idag, å vips så ble det lys!
Dr_S Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Trenger ikke ha på tenningen heller. Lyser på første hakket (tåkelysene). Skal også være lys i viftebryterne, alle bryterne til vindusheisene inkl soltaket (hvis du har) I askebegeret og i lighter
Bimern Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 er vell ikke lys ved selve bryterene nei, vertfall ikke på min, men tåke/grøft-lysene og tåke-baklyset skal indikeres med et lys i instrumenthuset. nederst på venstre side mener jeg å huske Det er lys i lysbryteren. Satte in en ny pære der idag, å vips så ble det lys! Hmm, må vist kjøpe meg ny pære jeg også da
Christopher Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Okey dette må gjøres en av sikkert 50 10kr feil :S Takker for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå