BMWM Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 den va nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Hei igjen,ganske lenge siden jeg har vært inne på denna siden nå Bilen har ikke vært på veien de to siste sommerene pga oppussing av leilighet + andre ting, men den var på veien de to foregående sommerene. Men den kommer på veien i løpet av en måneds tid tenker/håper jeg (skal lakkere panseret og gjøre litt småplukk først) Bilen blir forøvrig sansynlig tilsalgs snart om noen skulle være interisert Håper du kom deg greit gjennom jobbjula Morten! Grattis med fast på Bor forresten! Håper jeg ser E28 prosjektet på parkeringa her snart Og jeg gir nok etter for presset og prøver sort netting på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Tror det må være den feteste e30'en jeg har sett på lenge Jeg syntes det var jævla fett med den kontrasten "sølv-nettingen" gjorde mot den mørke lakken. Fetere det enn svart vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå