Frode H. Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Den bilen har en vanvittig rå motorlyd! Man hører den godt når han drar avgårde ut på depotstrekket to-tre ganger på årets BMW CCN-DVD. Ser ut som om det er lagt ned endel arbeid i den bilen ja. Jeg liker ikke helt stylingen men med den motoren og de felgene er det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Camaroen kaller vi den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det Linn sin E30 det ryker av? Hva skjedde? Nei, Linn's E30 går som en klokke den. Det er aldri noe galt med den bilen. Forrige eier har kjørt den inn for banekjøring, så den bare går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går og går....... Og ikke sliter den noe særlig dekk heller, selv ikke R-dekk (og det er ikke fordi bilen ikke blir pusha hardt, det kan jeg garantere!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 E30n: Huffda. Ser ut som Linn (samboern til Kjetil Sømme) sin bil. Tror det var bilen til Norman Leivestad (trimchip.com). Der sitter det vel noe turbosnelle som sikkert har trykket istykker noe inni motoren eller bare blitt så varm at den har laget et (varmt) lite helvete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det flere bmw-treff på rudskogen i år? dette såg morro ut,gøy når det ikke er alt for mye folk også!! Går ann å lure seg ut på banen selv om enn ikke har 500hk++ også her Er ikke tvil om at jeg skal på det neste treffet Pleier det å vær mer biler/folk til vanlig? Siden det var nå samtidig som gatebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det flere bmw-treff på rudskogen i år? dette såg morro ut,gøy når det ikke er alt for mye folk også!! Går ann å lure seg ut på banen selv om enn ikke har 500hk++ også her Er ikke tvil om at jeg skal på det neste treffet Pleier det å vær mer biler/folk til vanlig? Siden det var nå samtidig som gatebil!! Så lenge bilen din har bra og fersk bremsevæske, bremser er ok, og bilen har hvite skilter, og er av merket BMW (eller nye Mini eller Nye Rolls Royce), så slipper du ut på banen. Selv gamle BMW isetta med 27 hk (elns) slipper utpå. Ingen flere BMWCCN-treff på rudskogen i år, neste treff med hovedklubben er på Våler 9-10 september. Det manglet kanskje 30-40 biler vil jeg tippe, men det er fullt nok fra før av, så jeg merker ikke stor forskjell... Velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 grønne skilter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 grønne skilter da? Selvfølgelig E34 Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 hmm.. kanskje jeg tar turen til våler i steden for gatebil på rudskogen i september!! Har enda ikke kjørt M3en på bane,og jeg tar heller jomfruturen på BMWCCN-treff enn på Gatebil-treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 hmm.. kanskje jeg tar turen til våler i steden for gatebil på rudskogen i september!! Har enda ikke kjørt M3en på bane,og jeg tar heller jomfruturen på BMWCCN-treff enn på Gatebil-treff Det er nok fornuftig. Vi har et flott opplegg med utvidet førermøte og idealsporvisning på banen av svært erfarne instruktører. Disse kan også bli med noen runder for å gi nyttige tilbakemeldinger på hvordan du kan forbedre kjøringen din for mer effektiv og trygg kjøring rundt banen. Kan anbefales varmt! Bare husk at du godt kan bli forbikjørt av mange biler med langt færre hester og mindre grom bil enn den du har, førererfaring har veldig mye å si. Det er mange som får horn i panna når en 318is kjører forbi M3'n deres på banen, og da ender man fort utenfor i forsøket på å ta igjen den "treigere" bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 hvilken front har denne bilen?..så faktisk litt stilig ut... Det er noe han har laget til selv tror jeg, fangeren er M-tech 1, også har han kappet av nederste delen av den, og støpt på riegers infinity leppe, veldig stilig ja. Så bilen på Våler i fjord høst, helt rå, skikkelig gjennomført og råe hjul, nydelig camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 E30n: Huffda. Ser ut som Linn (samboern til Kjetil Sømme) sin bil. Tror det var bilen til Norman Leivestad (trimchip.com). Der sitter det vel noe turbosnelle som sikkert har trykket istykker noe inni motoren eller bare blitt så varm at den har laget et (varmt) lite helvete... Hehe.. trodde turbokjerra hans var rød.. men han har kanskje flere av de. Godt å høre det ikke var Linn sin da. Er så kjedelig å få problemer på bantreff. Jeg var rimelig lei av eksos i bilen da vi kjørte 25 mil hjem fra Våler i september.. var skikkelig dårlig.. og madammen sovna i Oslo, måtte sjekke flere ganger at hun faktisk var i live og pusta. Trodde hun hadde sovna stille inn. Prøvde mye på veien uten at det hjalp for mye. Vinduer og soltak på vidt gap i 25 mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Hehe.. trodde turbokjerra hans var rød.. men han har kanskje flere av de. Godt å høre det ikke var Linn sin da. Er så kjedelig å få problemer på bantreff. Jeg var rimelig lei av eksos i bilen da vi kjørte 25 mil hjem fra Våler i september.. var skikkelig dårlig.. og madammen sovna i Oslo, måtte sjekke flere ganger at hun faktisk var i live og pusta. Trodde hun hadde sovna stille inn. Prøvde mye på veien uten at det hjalp for mye. Vinduer og soltak på vidt gap i 25 mil. Det er så innmari mange som ikke greier å få bilen i tipp-topp stand FØR et treff, det er alltid noe skruing i siste liten (meg selv inkludert). Rart når man har hele vintern til å skru, og som regel godt med muligheter før treffene... Selv fikk jeg feil på venstre ABS-sensor foran, men jeg har ikke orka å se på det enda. Prioriterte gode rundetider på banen fremfor skruing, fikk pressa meg ned i 1:10,03 på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Hva bruker dere til å ta rundetider med?Finnes det noe greit som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 var kuult på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå