Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal ha kjørt ganske aktivt at motorfestene er røket og motoren sklidd fremover i radiatoren. !:)

Kanskje et av festene var røket fra før, slik det skjedde med meg på Våler for noen år siden. Når det siste festet røk på banen var det bare å pakke sammen og kjøre nesten 70mil hjem igjen med løs motor. Det gikk over all forventning bra.

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
MÅ jeg vaske felgene også? De er så fulle av bremsestøv og gummi at det snart er lettere å lakke de om...

Prøv svamp med diesel...tek i allfall det meste som heiter bremsestøv...mykje meir effektivt enn all slags avfetting :P Bør kanskje ikkje bruke det altfor ofte...reknar med dieselen ikkje er veldig snill med lakken :wink:

Skrevet

Fikk ikke driftbox.se til å fungere.. men den er vel dobbelt så dyr som Tracy. Tracy gikk vel for ca. 3-3500,-? Ser at DriftBox ligger på rett under 6000,- både i UK og Tyskland, og da må man legge på frakt og moms..

Jeg har faktisk sendt en forhandlerforespørsel til produsenten, så kan jo se hva de sier. Vil tro det er en del som kan være interesserte, men prisen er jo alltid et spørsmål.

Snakker vi om kvantumsrabatt her :)

Det er jo en fristende liten gadget da hmm...

Skrevet

Takk for morsomt treff, nok en gang! Iår som årte før der osv ble været kjempemessig og jeg ble solbrent (som alltid) :) Hørte det gikk unna med motorfester i den bussen ja. Satt selv på med Ole Martin som fant ut at ene hans var på vei ut :) Fikk også lufta isbilen på frikjøring for første gang, artig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...