Gå til innhold

Mista lappen.

320it
 Share

Anbefalte innlegg

sleppe på våt føre er ikke noe problem..spørs åssen asfalten er hvor våt å hvor bra dekka er..da mener jeg ikke dåerlig spor på dekka men kvaliteten på dem..bredde å luftrykk å sånn..jeg har greid det jeg også å jeg har bare 102hk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var på vei hjem fra en kamerat kl 4 på natta her for ikke så lenge siden? det regna og jeg kjørte på helt utslitte sommerdekk, kom inn i en rundkjøring la en pen sladd rundt hele og så kjørte jeg ut på motor veien som ligger ved siden av.. hehe det skulle jeg ikke gjort får når jeg kom ut på motor veien så ligger onkel der i 30km/t og venter på at jeg skal kjøre forbi.. jeg ville ikke forbi så til slutt stoppa onkel opp og da sklei jeg sakte forbi, på med blå lysa og heldig vis for meg var det bare en onkel i bilen og han skulle hjem for natta!! han kjefta litt på meg og sa at jeg var heldig denne gangen, neste gang ryker lappen!! flaks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dårlig asfalt og vått kan det være usansynlig glatt. Når jeg kjørte moped holdt jeg på å ta en skikkelig tur i bakken fordi bakhjulet slapp når jeg skulle rett frem i en rundkjøring, var en stor rundkjøring og slakk sving, men bakhjulet kom fort som f... uten at jeg venta det der. Fort gjort om det er dårlig asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du gjot i buksa.....

Det er litt fristende å starte på denne måten, men så husker jeg når ungene var små. Alle oss med mer HK og dreiemoment enn det som er vanlig kan vel relatere til denne historien.

Hva vil du egentlig? Jeg har et dyr av en maskin stående i gården. 6,2 liter V8, Diesel, masse moment.

Hva så? Tok den testen som de fleste amerikanerne feila på, jeg stod! Er jeg mer pålitelig som sjåfør, eller skal man lære av sine feil?

Beklger at det gikk slik med deg, men å slippe er nå tross alt et utrykk for å ikke ha kontoll over situasjonen. Hva kunne ha skjedd?

Bedre lykke neste gang, og kanskje ikke så tung på labben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er vel den at dersom vi følger "Put the Pedal to the Metal" så får vi svi for det.

Men ... i noen sammenhenger så er det verd det.

Regner med at det ikke er få av oss som til tider gjør akkurat dette.

Hvor mange av oss må bremse ned foran kjente fotobokser? Dersom du er en av disse, så kjører vi vel for fort? Og i så fall vet vi konsekvensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. jeg gjorde det faktisk engang bånna opp til fartsgrensa og hadde en puletibil bak meg, dem stoppa meg ikke

No ofence men i en 1400kilo bil med 136hk så er det ikke sikkert de syns det var så jævla sprekt...

kjørte en med over 200hk ikke min private.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...