Gå til innhold

Hjullager kjøp på Biltema? e30

blade77
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har erfaringer med hjullager kjøpt på biltema? Tenker i første omgang på bakhjulslager. I katalogen deres er det kun to typer lager til e30, men 325 er ikke listet opp. Gjorde derfor et forsøk og kjøpte den ene typen, som viste seg å være fo liten.

Teorien min er at siden Koed bare selger to typer lager til e30 så burde jo da den andre typen passe.

Noen som har gjort seg noen erfaringer her? Skal uansett dra og bytte til den andre typen imorgen men kjekt om noen andre har noen kloke ord rundt dette. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem å skaffe riktig lager til bilen din, men det lønner seg om du kjøper noen skikkelige lager, ikke et jallamerke som ingen har hørt om.

Skulle du likevel få problemer med å skaffe rett lager, kan du ta en prat med SKF Norge, hvis ikke de kan skaffe det, finnes ikke lageret.

her er en liste over alle skf-forhandlere i oslo:

http://www.skf.com/skf/support/html/con ... ocale=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bruker biltema hjullager på bilen min (samt biltema bremseskiver/klosser) og eg er godt fornøyd med kvaliteten.

Far min har brukt biltema deler sia dei opna butikker i Bergen, og han har aldri hatt problem med nokre av delene (untatt noko av verktøyet du bør styre unna).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte hjullager på biltema til E28'en når jeg hadde den..

Lageret jeg fikk var for stort selv om det var til bilen min (stemmte med delenr og alt..) blei bare en masse ekstra arbeid ut av det..Personlig hadde jeg styrt unna hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle, takk for mange gode svar her. Jeg er enig i at Biltema ikke alltid har den beste kvaliteten. Men ettersom jeg trenger bilen til helgen og ikke gidder å betale skjorta, så tenkte jeg å bytte de nå med biltema lager. Men skal først sjekke ut skf forhandlerene. Orginalt og hos GS så synes jeg prisen på disse lagrene er altfor høye. Jeg får billige og bra fra Koed i danmark, men prøver å bestille mange deler av gangen så frakta blir grei.

Sitter jo og nå med to feilinnkjøpte lager fra Biltema så tenkte jeg skulle prøve å bytte til den andre typen og. Men sjekker SKF imorgen så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle, takk for mange gode svar her. Jeg er enig i at Biltema ikke alltid har den beste kvaliteten. Men ettersom jeg trenger bilen til helgen og ikke gidder å betale skjorta, så tenkte jeg å bytte de nå med biltema lager. Men skal først sjekke ut skf forhandlerene. Orginalt og hos GS så synes jeg prisen på disse lagrene er altfor høye. Jeg får billige og bra fra Koed i danmark, men prøver å bestille mange deler av gangen så frakta blir grei.

Sitter jo og nå med to feilinnkjøpte lager fra Biltema så tenkte jeg skulle prøve å bytte til den andre typen og. Men sjekker SKF imorgen så får vi se.

Kan gå god for biltema lagrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...