Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker så mye!

Når det gjelder tekniske kontrollen så kicket de på skiltet mitt foran, dok. på felg/dekk og de sa at antall sitteplasser måtte endres til 2 (!).

Hadde nesten ikke fått parkert før tre karer suste bort for å sjekke bilen ut og inn :? Beltene måtte være E-merket og det var de også, så det var greit. Men bur, stoler, speil, eksos o.l. så de ikke på engang.

Skrevet

Hvor bestilte du skiltet ditt foran? Lator Skiltfabrikk?

Grunnen til at de sa at den måtte regges om til 2-seter var antakelig fordi de så at du hadde bur med kryss bak. Da skal bilen etter reglene registreres for 2 personer..

Var mye kontroller denne helga, jeg ble selv vinket inn i 50 sona like etter parkeringsplassen, ble vinket inn til venstre (over kryssende trafikk!) .

Politibetjenten "- Har du skilt både framme og bak du da?"

Jeg: "Såvidt jeg vet ja" (Kjørte orginal 01 Passat TDI)

Politi går og ser rundt

Politi " Ok, for det er mange som ikke har skilt foran i dag"

Jeg : "ok"

Politi : "da kan du reise"

Politibetjenten virker litt i sin egen verden og sier:

"VENT, du må blåse"

Jeg blåser - 0,0.

Politi: "NÅ kan du reise"

Jeg: "ok, hade"

Jeg har problemer med å ikke begynne å le :lol:

Skrevet

Skiltet satt på da jeg kjøpte bilen. Bare dumt av meg å ikke kjøpe nytt å sette på, vet jo at det er ulovlig. Men er litt tøft også :)

Skrevet

Pen farge, er vel ikke tilfeldigvis inkagelb? ;)Ser du har brukt bilen til Stig i Skien som mal, samme speil og ganske like felger osv :)

Skrevet

må si den bilen din er vanvittig mye fetere i "real life" så den selv på våler, den er bare sinnsykt rå!! grattulerer så mye, en fortjent premie:D

Skrevet

Grattulere så masse med en nydelig bil :)

Var utrulig lekker, like egentligt ikkje gult eg, men dinna falt i smak, nå har eg ikkje sett dei andre kandidatane til prisen men ditta var vertfall ikkje feil sikle sikle.

Grattis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...