mEhE Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 17" felger med bmw senterkopp og 215\40 dekk.rulleomkretsen stemmer 100%.. noen riper men ses ikke på 5m avstand. type felg er jeg ikke sikker på.dekkene holder nok ut denne sesongen + litt til.. bud skambud ønskes ikke.har god tid på meg.
mEhE Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 du for ikke 17" alumunium felger med dekk for under 5995 nye..så stiv pris vil jeg ikke si det er.. men er bare å komme med bud. edit:nå skal det bli riktig:-)
Stig Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 du for ikke 17" alumunium felger med dekk for under 10tusen nye..så stiv pris vil jeg ikke si det er.. men er bare å komme med bud. Tar litt feil der... F.eks Sharif selger 17" felgpakker til 5995,-
calitri Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 18" m3 kopi ma dekk kr 9500. so der tar du nok litt feil. er foresten hos super dekk dæ blir solgt..
Kobar Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 du for ikke 17" alumunium felger med dekk for under 5995 nye..så stiv pris vil jeg ikke si det er.. men er bare å komme med bud.edit:nå skal det bli riktig:-) men så er dem jo brukte og med riper da..
vrtx Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 meget stiv pris. vet av helt like felger bare de har større dekk til 3k. ikke at jeg har noe med det men du har satt en latterlig pris
Lien Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Jeg betalte 4600 for helt nye 17" med nesten nye dekk.. Det skal sies at det var et kupp!
Mpower20 Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 4x100? ET? Hvilke dekk som følger med/Merke? Hvor mye mønster igjen? Slenger meg med resten av gjengen på at prisen er for altfor stiv.
mEhE Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 ok.kom med et bud da.. vet ikke hva felgene er værdt derfor er den prisen satt... 4x100 ja..Har ingen problem med felgene tar borti noen steder.
Mpower20 Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Er intressert men vil vite: ET/innpress? Felg bredde? Hvilke dekk som står på/hvor mye mønster igjen? Noen flere bilder, gjerne nærme og alle 4 for seg? Små skarper kan pusses og poleres bort, men vil vite hvor grove. Litt leit å legge en tur til sørlandet for å reise opp igjen tomhendt.
mEhE Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 jepp.. skal få tatt noen bedre bilder.. ET står desverre ikke på felgen..mulig det står bak.. bredden vet jeg heller ikke.. men vil tippe 7" eller 7.5".. ska skru av hjula dagen jeg tar bilde å se om det står noe mer bak.. felgene burde også avbalanseres. dekktype foran er Nankang dekktype bak er dunloop de foran er lite slitt..bak mest slitt på siden pga senking(negativ camber) er ivertfall dypemønster mitt på alle hjula..
Kobar Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 jeg legger inn bud på 3000kr, så henter jeg dem i mandal!
Mpower20 Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 jepp.. skal få tatt noen bedre bilder..ET står desverre ikke på felgen..mulig det står bak.. bredden vet jeg heller ikke.. men vil tippe 7" eller 7.5".. ska skru av hjula dagen jeg tar bilde å se om det står noe mer bak.. felgene burde også avbalanseres. dekktype foran er Nankang dekktype bak er dunloop de foran er lite slitt..bak mest slitt på siden pga senking(negativ camber) er ivertfall dypemønster mitt på alle hjula.. Ok. Så må nesten påspandere nye dekk av riktig merke og kvalitet i tillegg, og da blir det straks dyrere. Og avbalansering? Kjørt i noen skarpe fortauskanter eller? hehe Venter i spenning på bilder
mEhE Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Skrevet Mai 30, 2006 hehe..har ikke vært borti noen fortauskanter nei....tror en av loddene har falt av.. bilen ristet ikke sist sommer når jeg kjøpte bilen..begynte bare plutselig å riste tidlig en morgen jeg skulle på jobb...har ikke vært borti noen dype groper eller kanter som jeg kan hukse ivertfall. er ikke kantkjørte men lakken har flasset litt av i kanten.. skal ta bilde i helga.. lettere å se en å beskrive. selger dem ikke under 3500 uansett da kan jeg like godt beholde dem denne sesongen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå