Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med dette? (Bildet viser vei :) )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det var vannpumpa jeg tok ut her ;) hehe, er ikke så godt kjent med dette enda!

Men det vannet som ligger inni blokka her ser jo som som er importert fra slummen i chigago eller.no ;)

Finnes det et sted ejg kan tappe dette, og fylle på nytt rent vann?

vannpumpehull.JPG

Skrevet
Tror det var vannpumpa jeg tok ut her ;) hehe, er ikke så godt kjent med dette enda!

Men det vannet som ligger inni blokka her ser jo som som er importert fra slummen i chigago eller.no ;)

Finnes det et sted ejg kan tappe dette, og fylle på nytt rent vann?

vannpumpehull.JPG

Du kan kjøre gjennom slik radiator rens som man får kjøpe på alle bensinstasjoner rundtom i landet... Så spyler du ut all dritten og fyller på ny kjøleveske... Ikke bare rent vann, for da fryser det på vinteren og du får enda mer rust i vannet... :-)

Skrevet

Du setter hageslangen i radiatoren eler der hvor vannpumpa står og kjører fullt trykk. Så drenerer du ut alt vannet, skrur igjen alle åpninger du har laget og fyller på ferdigblandet kjøleveske...

Er ikke 100% sikker da jeg aldrig har gjort dette selv, men jeg tror du skal kjøre litt med rensestoffet i radiatoren før du spyler det ut... Spyl til der kun kommer rent vann ut... Da er nok det meste borte...

Ja jeg tror så gjerne at vannrørene i huset er vel så skittne innvendig... Så kjøp destilert til bilen og drikk det i springen selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...