Stian Børresen Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Her er noen før og etter bilder av bilen. hadde litt vansker med å klare å bestemme meg for farge men siden jeg har en e30 til med samme farge så ble valget "Royal Blue Metallic". Hadde lyst å se hvordan fargen ble nylakkert med litt effekt i, ble ganske fornøyd igrunn. dere ser det kanskje ikke så godt på bildene men det er glitter i klarlakken for å få en litt sånn "wow" effekt. PS. bakfangeren er ikke helt ferdig. har plasta igjen de store hullene som var bak for å få en penere hekk. "Før Bilder" "Etter Bilder" Få noen meninger om hva dere syns;) alltid gøy å høre andre's meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 ser bare ett bilde der jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 Nå ser du sikkert flere bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Det vart bra det der stian. Var du til han Erik H for å lakker bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 ser litt matt ut! lakkert selv?? å har du glemt å sparkle en bulk ved bakskjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 den bulken ble litt "glemt" pga mye av det andre som ble gjort:\ irriterer meg litt den der, men nå er det litt for sent. den ser litt matt ut akkurat nå men har ikke turt å begynne å gnikke noe på bilen enda pga at lakken så si er sprøyta på (1 uke siden ca). Aroid: Bilen ble lakkert av far min. Erik H har mer enn nok å gjøre og burde kanskje konsentrere seg om det før han tar imot flere biler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Greit resultat det der da Men ikke ha på den vingen igjen, den var ikke pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 ja,den vingen blir vel solgt til en kamerat som har en honda prelude 93mod:P han skulle modde den så han fikk den på bilen, vil tro den passer bedre på en japsebil Har fått pussa ned og grunna bakfangeren igår så nå får vi se når jeg klarer å få den lakkert, får håpe det skjer ganske kjapt Er veldig spent på helheten av bilen når jeg får på hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 MYE finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Ble pent det! Blått er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Ser pent ut dette, og fantastisk at "handlevogn" vingen er borte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja, syns personlig at bilen ble mye penere med denne fargen. Bilen ble litt "mørk og mystisk" egentlig pga sotede lykter rundt hele, mangler bare litt toning på samtlige ruter nå så blir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 finere uten handlevogn håndtaket ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 mangler vel igrunn bare noen Brock b1 felger nå eller noen 5-eika hvite compomotive felger.. får se hva det blir når jeg får igjen skattepengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå