Gå til innhold

Bilder av min nylakkerte 89mod e30 325i 4dørs (prosjekt)

Anbefalte innlegg

Her er noen før og etter bilder av bilen. hadde litt vansker med å klare å bestemme meg for farge men siden jeg har en e30 til med samme farge så ble valget "Royal Blue Metallic". Hadde lyst å se hvordan fargen ble nylakkert med litt effekt i, ble ganske fornøyd igrunn. dere ser det kanskje ikke så godt på bildene men det er glitter i klarlakken for å få en litt sånn "wow" effekt.

PS. bakfangeren er ikke helt ferdig. har plasta igjen de store hullene som var bak for å få en penere hekk.

"Før Bilder"

dsc010504jr.th.jpg

dsc010511aj.th.jpg

dsc010520fn.th.jpg

dsc010533yd.th.jpg

dsc010541hy.th.jpg

dsc010557cj.th.jpg

dsc010568iu.th.jpg

dsc010571mt.th.jpg

"Etter Bilder"

dsc002129cd.th.jpg

dsc002136us.th.jpg

dsc002142mj.th.jpg

dsc002159uu.th.jpg

dsc002163ag.th.jpg

dsc002174iu.th.jpg

dsc002184ya.th.jpg

dsc002221jl.th.jpg

dsc002235qo.th.jpg

dsc002243db.th.jpg

dsc002257rr.th.jpg

Få noen meninger om hva dere syns;) alltid gøy å høre andre's meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bulken ble litt "glemt" pga mye av det andre som ble gjort:\ irriterer meg litt den der, men nå er det litt for sent. den ser litt matt ut akkurat nå men har ikke turt å begynne å gnikke noe på bilen enda pga at lakken så si er sprøyta på (1 uke siden ca).

Aroid:

Bilen ble lakkert av far min. Erik H har mer enn nok å gjøre og burde kanskje konsentrere seg om det før han tar imot flere biler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,den vingen blir vel solgt til en kamerat som har en honda prelude 93mod:P han skulle modde den så han fikk den på bilen, vil tro den passer bedre på en japsebil :roll:

Har fått pussa ned og grunna bakfangeren igår så nå får vi se når jeg klarer å få den lakkert, får håpe det skjer ganske kjapt :wink:

Er veldig spent på helheten av bilen når jeg får på hekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...