Mangel Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Han er jo ganske optimistisk viss han tror noen ville bytta BMW'en mot det rælet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Haha "heftig V-tec motor" Veldig heftig med 185hk og forhjulstrekk... Spinner de tre første gira og drar litt mer enn familiebilen til naboen de to siste. Patetisk.. Og den stylinga da! Interiøret er jo et kapitell for seg selv.. Kjedeligere får du det vel ratt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 er ingen BMW eier som er dum nok til å bytte bimmer'n i noe honda!nå skal ikke jeg svart male honda helt, fordi de har faktisk produsert veldig bra motorer! MEN, interør i en honda, eller generelt jappse er tragisk, til å være så nye biler!( sorteorm; interøret ditt var faktisk litt spenstig til å være jappse!) de er dårligere isolert enn en tysk bil,det skranger å rister som bare fy faen! det har stort sett dårlig moment i motorene, og stussligere kjøre egenskaper enn en BMW! og det aller værste, de lager jo grevlinger!! hadde ikke hatt noe i mot en Honda S2000 jeg ass.. syns den bilen er døds kul.. og når det gjelder motor så er v-tec motoren noe for seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 LOL, lurer på om jeg skal søke medlemsskap i Honda klubben? Har en Honda gressklipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Den var jo rett og slett grufull. Ville aldri bytta inn bmw'en min i noe sånt, uansett mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 som han skriver : Bytter er ikke et tema ! aldri om jeg bytter en BMW i en japse.. han har sikert blit forbikjørt av så mange BMW`er oppigjennom,at han hater bmw,og vil kvitte seg med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 LOL, lurer på om jeg skal søke medlemsskap i Honda klubben? Har en Honda gressklipper Jeg kjører Honda, (jeg vet jeg har syndet, men det var det eneste jeg hadde råd til) og har faktisk medlemsskap i Club-Honda, men det er bare fordi jeg trenger rabattene medlemsskapet gir, fordi en ting skal Honda ha, de er flinke til å ta seg godt betalt for deler! BMW får det bli etter en stund, må bare få opparbeidet noe cash først.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 He He... mange meninger i denne tråden Henger meg på de som velger BMW foran Honda, enkelt og greit! Måtte flire litt da jeg fant denne da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118271 Er til og med fugler der ute med bedre smak enn denne fyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 hadde en honda prelude før jeg kjøpte bmw`en, å jeg synest den var rimelig artig, holdt følge med en e30 325 opp til 130, selv om hondaen ikke hadde mere en 150hk, å trur den bilen henger mye bedre i svingene en noen original bmw, det 4hjuls styrings systemet er helt rått. men det er nå min mening, tydligvis ikke så mange andre som har den samme, men litt småligg av hele gjengen her å rakke ned på en stakkar, som ikke vill ha bmw, det er et fritt land det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hehe, han la til "ikke personlig ment" Noen her som har vært i kontakt med fyren? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg sendet mld til fyren... hehetenke seg til for et brød hue... hehe Vi liker kjøre komforten ikke grevling trekk..... Stakkars lille honda eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei Karen visst veldig glad i japsebilen sin...dt r helt ok. Ingen kommentar der,men når han sammenligner japsetrallen sin med bmwen da tøyer han grensen. Kan ikke vil alle ringe han da ??* mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 han har sikert blit forbikjørt av så mange BMW`er oppigjennom,at han hater bmw,og vil kvitte seg med bilen hehehe, jeg tror du er inne på noe der jcvold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 svært så nærtagende dere er. han får da bare skrive det han selv vil. han har sikkert erfaring med folk med bmw da. da det er svært mange med bmw i norge er det faktisk sjansen stor for at en vil bytte bmw sin i akkurat Honda stor. personlig hadde jeg aldri brydd meg om noe hadde skrevet noe slik om et spesielt bilmerke... bilen er fin og det bør jo dere respektere . folk må jo skrive det de vil uten at dere blusser opp slik. barnslig kaller jeg det. han vil ikke ha en BMW dermed basta...hva han vil ha er vel opp til han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Synes det er utrolig morsomt jeg!! Utrolig at noen kan ta seg så utrolig nær av en anonse??? Skriver meldinger å mailer!! Flott gitt!! Sist når jeg skulle selge den forrige Hondaen min var det runt fem stykker som ringte og ville bytte mot min Accord, hensikten var å fortelle dere som virkelig var interesert i bilen som har BMW at jeg ikke var interesert i å bytte!! Mye av det dere skriver er jo ganske sant, helt enig i jeg at interiøret i Preluden ikke er så fint. Men er det noen her som synes interiøret i en 200 sx er så mye bedre?? BMW har intereiør som er mye penere, men jeg personlig ville ikke hatt en BMW, hvorfor?? det bare er sånn. Jeg har aldri likt bilen, kanskje på samme måte som dere ikke liker Honda??? Og en annen ting om dere misliker Honda så fælt hvordan fant dere da annonsen min??? Ha en fin BMW dag da! Jeg for min del holder meg til Honda, det har jeg hatt de siste 9 årene...... nå er jeg BMW mann av hele mitt hjerte, men synes faktisk innleget ditt var ganske saklig..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå