Gunnar Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Det var måten det var skrevet på.. Alt annet enn BMW? Høres ikke spesielt sannsynlig ut.. Uansett må alle tåle litt tyn. Hvor hadde moroa vært hvis ikke? Synes eieren klarer seg bra her.. .. og tror nok det er ganske mange av de som åpner kjeften her inne som hadde blitt greit frakjørt av Preluden. BMWer som går dårlig er det nok av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Han hadde nok kjøyrt fra meg ja Men han kunne no berre sotte i den riskokeren sin, mens eg satt konfertabelt og vist at eg hadde garantert ein bil som gir meir kjøyreglede enn den Hondaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Han hadde nok kjøyrt fra meg ja Men han kunne no berre sotte i den riskokeren sin, mens eg satt konfertabelt og vist at eg hadde garantert ein bil som gir meir kjøyreglede enn den Hondaen Har du prøvd en Prelude? Hvis ikke kan du jo leve lykkelig i uvitenhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Han hadde nok kjøyrt fra meg ja Men han kunne no berre sotte i den riskokeren sin, mens eg satt konfertabelt og vist at eg hadde garantert ein bil som gir meir kjøyreglede enn den Hondaen Har du prøvd en Prelude? Hvis ikke kan du jo leve lykkelig i uvitenhet Jeg har prøvd flere sånne preluder, så her kan jeg uttale meg Prelude er en morsom bil det. Gode kjøreegenskaper, og man sitter lavt, så godfølelsen er der. V-tec motoren er en kjempemotor, og tåler mye juling uten at den behøver noen dyre reparasjoner. Så lang alt vel, men her kommer minusene: For det første så er det så innihampen med hjulstøy inni disse hondaene at langtur må fortone seg som et kjempemessig mareritt. For det andre så er setene og resten av interiøret en komplett katastrofe. Man sitter hverken godt, eller godt fast. For det tredje så drar de på framhjula, og sist men ikke minst, de har ikke utseendet med seg. Honda S2000 er en bil jeg kunne hatt, men prelude det er i mine øyne bare ukult. Spesielt med litt jalla styling og flammer på sidene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Virker som om halve Honda norge er blitt medlem her etter at denne posten kom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Han hadde nok kjøyrt fra meg ja Men han kunne no berre sotte i den riskokeren sin, mens eg satt konfertabelt og vist at eg hadde garantert ein bil som gir meir kjøyreglede enn den Hondaen Har du prøvd en Prelude? Hvis ikke kan du jo leve lykkelig i uvitenhet Jeg har prøvd flere sånne preluder, så her kan jeg uttale meg Prelude er en morsom bil det. Gode kjøreegenskaper, og man sitter lavt, så godfølelsen er der. V-tec motoren er en kjempemotor, og tåler mye juling uten at den behøver noen dyre reparasjoner. Så lang alt vel, men her kommer minusene: For det første så er det så innihampen med hjulstøy inni disse hondaene at langtur må fortone seg som et kjempemessig mareritt. For det andre så er setene og resten av interiøret en komplett katastrofe. Man sitter hverken godt, eller godt fast. For det tredje så drar de på framhjula, og sist men ikke minst, de har ikke utseendet med seg. Honda S2000 er en bil jeg kunne hatt, men prelude det er i mine øyne bare ukult. Spesielt med litt jalla styling og flammer på sidene!!Jepp, uttalelsene dine tyder på at du har kjørt en ja. Det var ihvertfall saklig innlegg. Jeg har ikke kjørt 5.gen Prelude (som var i denne annonsen), men har eid forrige utgaven i 4-5 år. Den hadde et spennende interiør med karakter som de færreste kan matche, stolene var bra og det var skikkelige sportsseter. Recaroene brutter hadde i sin 528 for 10-15 år siden var bedre, men de var også MYE større og høyere. I Preluden sitter man lavt, det er en veldig god og sprek motor og en utrolig bra fungerende 4-hjulsstyring. Alt var også i skikkelig god kvalitet, men dette var da en utgave med skinn over alt. Den nye utgaven er litt kjipere, og er nok mer "billigfølelse" på den, og selve utseendet på bilen er mye kjipere. Men, men, smaken på utsende er jo så diverse. Noen liker det ene og noen liker det andre. Ingen med vettet i behold kan jo påstå at gamle BMW'er har et spennende utseende heller. Men at det er kvalitet er det jo ingen som betviler, og ikke minst at det er en kvalitetsfølelse med de. Motormessig så må man jo ha 6-eren for at det skal bli noe greier. Men Preluden i annonsen kjører nok fletta av det meste av BMW inntil man kommer opp på *25-*28 utgavene. Jeg liker alle bra biler jeg og er ikke fanatisk tilhenger av noe merke. Jeg har ikke problemer med å innrømme at det største problemet til Prelude'n er den manglende bakhjulstrekken. Det var jo mye av grunnen til at jeg bytta og, at jeg ville ha bakhjulstrekk altså. De fleste merker har jo en eller annen fresk bil som kunne være gøy å eie, personlig kommer faktisk en Renalut:shock: høyt opp på "kunne tenke meg" lista. Nemlig en Renault Clio V6 Sport, de er knalltøffe Men etter å ha lest denne tråden er må jeg bare riste litt på hodet, for du verden med mange trangsynte fanatikere det er her . Det er latterlig å sitte med en BMW 316 eller 318 og hetse en VTi for å være treig! Og det som går igjen er jo at de som hetser mest har de minste utgavene selv. Det jo riktig nok noen prosjekter på gang her da men ... Men jeg tror de færreste som preiker dritt om den aktuelle bilen i annonsen har faktisk kjørt en Prelude, langt mindre VTi utgaven. For hadde de gjort det så hadde de ikke vært så kjapp med å slenge med leppa. Det vi da koker det ned til er at en god gjeng her skal mobbe og hetse bilen til en hodaeier uten å ha den minste peiling på hva de snakker om! Utrolig tåpelig, tar jeg mye feil når jeg og tipper at de fleste som gjør det er 22-år eller yngre, og endel har sikkert heller ikke lappen. Må nesten takke de som har skrevet saklige innlegg i denne tråden, det er godt at noen har et voksent syn på bil, og faktisk sørger for å ha litt peiling på det de uttaler seg om. Hadde egentlig ikke tenkt å si så mye her, men etter å ha sett at det bare renner på med usakligheter så måtte jeg bare ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Men etter å ha lest denne tråden er må jeg bare riste litt på hodet, for du verden med mange trangsynte fanatikere det er her . Det er neppe alt som har blitt sagt i denne tråden som er så veldig seriøst ment. Prelude-eieren ba jo egentlig om det når han skrev det på den måten han gjorde. Men at det er mange BMW-eiere som tror bilene går bedre enn de gjør er det nok ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ja, og mange hondaer som går VELDIG bra virker det som :\ honda s2000 er bra bil, men altfor liten plass for sjåfør. Kan ikke si honda er noe særlig ellers, men japanske biler som går godt og er fine både utvendig og innvendig er det nok av! Akkurat som tyske merker som bmw og mercedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 LOL, lurer på om jeg skal søke medlemsskap i Honda klubben? Har en Honda gressklipper haha der satt du en fin ide i hodet mitt! (må bare få meg honda gressklipper først...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ja, og mange hondaer som går VELDIG bra virker det som :\ honda s2000 er bra bil, men altfor liten plass for sjåfør. Kan ikke si honda er noe særlig ellers, men japanske biler som går godt og er fine både utvendig og innvendig er det nok av! Akkurat som tyske merker som bmw og mercedes. Jeg er liten selv, så s2000 hadde kledd meg veldig bra Men har hørt fra flere andre at den er trang om man er høy ja. Og jo, du har rett i at det er mange "ricers" som fyrer på ei feit potte på en Civic 1.3 og dermed tror det er en racerbil. Men utgangspunktet for denne diskusjonen var altså en VTi utgave, og de går rett bra til å være en "normal" bil. Det blir helt feil å f.eks. sammenligne den med en M BMW for eksempel. Men nå skal jeg ikke påstå det ble gjort i denne tråden da .. det var vel bare at den gikk generelt dårlig, men det gjør den altså ikke. Om noen er uenige i det, og faktisk har prøvd en VTi så vil jeg gjerne at de sier ifra, og også sier hva de sammenligner med. Det er neppe alt som har blitt sagt i denne tråden som er så veldig seriøst ment.Prelude-eieren ba jo egentlig om det når han skrev det på den måten han gjorde. Men at det er mange BMW-eiere som tror bilene går bedre enn de gjør er det nok ingen tvil om. Seriøsheten kan ikke jeg bedømme fra eller til Gunnar, men det var virkelig et fint knippe temmelig lavpanna kommentarer her Og du har jo forsåvidt rett i det at han ba om det selv, og dette er jo tross alt et BMW forum så sånn sett kan vi vel ikke akkurat vente å finne så mye honda-skryt her. Men direkte usakligheter synes jeg man bør avstå fra ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 LOL, lurer på om jeg skal søke medlemsskap i Honda klubben? Har en Honda gressklipper Har en kompis som har en civic vtec, og spurte og en kar som kjører en CLK kompressor hva han mente om Honda, han sa følgende: Eg har en Honda gressklipper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Dere som kaller Honda'er gressklippere og aldri i verden kunne hatt en japsebil er like patetiske som han som har lagt ut annonsen. Vet man å verdsette god ingeniørkunst vil man finne nok å kose seg med fra begge produsenter. Voks opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Dere som kaller Honda'er gressklippere og aldri i verden kunne hatt en japsebil er like patetiske som han som har lagt ut annonsen. Vet man å verdsette god ingeniørkunst vil man finne nok å kose seg med fra begge produsenter. Voks opp... Det var blodolvorlig ment også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 nå har jeg hatt en 320i e36 i 3 år og ja den brukte mer bensin og var dyrere i drift enn min nissan 200sx s14 med 200 hk(var org en gang) er en god del mer nå ... glad jeg solgte bilen jeg.. men det er jo honda det er snakk om... honda er jo mer driftsikker er nissan også... en 320i er gørr dessverre,, 325i eller ikke noe å skryte av synes jeg ikke... så bråk så mye dere vil ,,, ser dere skryter av interiøret av bmw...det er boring... e36 har bussratt... pent karosseri har de så absolutt.. ingen tvil. bmw er inflasjon og det er bare å velge og vrake dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ser dere skryter av interiøret av bmw...det er boring... e36 har bussratt... Trur du skal leite lenge for å finne ein buss med slike ratt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå