Gå til innhold

Litt for stolt Honda eier!

javewl
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en fargerik verden vi lever i, ingen i verden vil vel si at Mercedes-Benz og BMW har noe å gjøre i samme garasje?

Jeg grunnla MB Entusiastklubb med andre ord er jeg Mercedes entusiast, hva gjør jeg her? Jo jeg er vel egentlig Bil Entusiast for jeg liker mange andre biler også, BMW er fantastisk morsomt på mange måter også er det billigere enn MB.

Honda har helt klart fine biler de også, absolutt ikke noe for meg, men sikkert fine for de som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg liker S2000 ganske godt, men må si jeg synes nye civicen er gaanske stygg foruten om eksosen, kanskje noe en venner seg til? Akkurat som stygge damer i et lukka miljø, haha :P

Men det viktigste er å ha interesse for bil og ikke være så j**** arrogant, sta og ovenpå når det kommer til merker, motor osv. Vi vil jo være en lykkelig gjeng med fartsbrytere alle sammen vel? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nå. Kan ikke si at alle japseinteriør er dass. Da har du ikke sett alle. Jeg hadde en Prelude 4gen før og interiøret stod ikke tilbake for noe hverken kvalitetsmessig eller utesendemessig. Heller ikke setene.

Har noen bilder her:

IMG_5460.JPG

Er dette ett romskip eller en bil? Det dashbordet der er absolutt det værste jeg har sett. Likte de Preludene av den årgangen får jeg så det dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg har lest igjennom hele tråden nå og må si att det er ganske fornøyelig lesning. Mange useriøse BMW eiere med strikk motor som er ute etter å hetse en god bil om ikke pen 8) Honda har faktisk en del biler jeg kunne ha tenkt meg feks nsx og s2000. Hva med motorsykklene jeg mener att uansett hvilken modell BMW drar fram av sortimanget her så ser det ikke bra ut i forhold til en Honda. Hva med en CBR 900RR ( sikle)

Ellers så ser jeg att mange hetser interiøret på jappsene, når er vel det ikke BMW`es sterke side heller, tenk bare på alle de BMW`ene som går med det der skotte mønsteret de hadde for noen år siden (fryktelig) eller de dårlige standar setene til e36. Når det gjelder sports versjonene så er saken en annen, ingen interiør er så vellykket som e36 sine vader stoler.

Men uansett BMW 4 ever 8)

Er foresten rimelig sikker på att den gamle e30 M3`en hadde kjørt sirkler rundt en råtten prelude hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være kjip,men er ikke prelude en gubbebil? ser liksom for meg en mann på 50,lett korpulent med ønske om å virke ungdommelig med "sportsbil" uten å miste den japanske kvaliteten og de trygge kjøreegenskapene han var vant til fra sin tidligere toyota?

er litt ford probe likheter synes jeg. mer wannabe GT en sportsbil. supra ville vært det spenstige valget når en skal gå japanese?

har forøvrig ikke sittet i en prelude så hvis den er like kjøreglad som min favoritt i det japanske segmentet ,Mazda MX5 ,så trekker jeg det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være kjip,men er ikke prelude en gubbebil?

Jeg vil ikke kalle det gubbebil akkurat. Har sittet på i en, og den satt som en klister-fi##e i svingene. VTEC og 4WS er konge! Jeg synes Honda er veldig gode biler, selv om jeg er bimmer frelst!

Og for å nevne dette med interiør, så er tyskere generelt veldig gode på interiør-design og -finish. Personlig mener jeg at E39 og E46 er de peneste BMW'ene hittil - invendig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt oppglødd nå. Liker ganske godt Honda som sagt. Integra R, NSX og S2000 er alle glimrende biler. Husker jeg også digget Acura RSX (som egentli er Honda) en periode. Er jo litt kul bil da. Ingen andre som har den her på "berget" liksom :D

/

Hva gjør dere egentlig for å poste bilder uten dette imageshack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel være forsiktig med å uttale meg ja. har aldri eid eller kjenner noen som har vært honda eier så hvordan de er å kjøre vet jeg ikke. 4ws vet jeg heller lite om. vet 15meter busser svinger med bakerste hjulsett for å få mindre sving,men om det har noe god effekt på personbil vet jeg ikke. uansett går det ikke å ha forhjulstrekk på en sportsbil. det blir sååå feil desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt prelude(92)mod. Og min nåværende e36 har overhode ikke de samme kjøreegenskapene og kvalitet. Setene var dobbelt så gode. Helt annen styre respons, og for ikke å nemne den taite gir kassa:)

Men så har jeg bare en sliten 318tds:)

Når det gjelder 4WS, så har nissan skyline det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...