Gå til innhold

86 bmw m3?


BMW_Larsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

les no bare ka andre har jort å skriv i.. å har du alpina bremsa så e ska bilen være gokjent med m5 3,6.. å sa m3an me m5 motor har jo org bremsa da.. så koffor sku d ikje gå på en vanelig e30 da? men bilen e vertfall ikje gokjent ombygd i sæl den for 70 ved reint kjøp lr 79 vet bytte.. ska du kjøpe en slik motor me gir så kosta d fort litt penga å d e jo en jobb å ha d nedi au.. å bilen blei no ikje så billi i inkjøp heller når den sku se sånn ut så 70lappa e selvkost..litt under faktisk..:) men smaken e som baken å den e delt..hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle lagt av Molde-dialekten når du skriver, slik at dét du skriver kan forstås...

Selv om andre biler er godkjent med større og ikke-original motor, betyr ikke dét at din automatisk blir det også.

Er helt enig i det siste punktet der, virker som veldig mange tar fryktelig lett på godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier ikke at den automatisk blir det.. men det er mulig og gjenom føre dette om du har litt kontakter kansje eller sender en søknad til biltilsynet og derav føre høre hva du må jøre eller noe sånt..!? har desverre ikke råd till å koste på mere.. pluss at jeg har en bot på 150k som må betales for noe tull jeg måtte finne på i fylla..:( har veldig lyst på m5 ijen da.. men mange år før jeg får det ijen..:( lappen har jeg heller ikke..så bil trenger jeg ikke.. beklager det med dialekten og tar forbehold om skrivefeil..fornøyd? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å prøve noe annet.. å lancia`ne ligger jo noe høyere i pris da.. men hvordan de er og få solgt er jeg usikker på da..!? men haster ikke med bmwn men har jo den boten å betale og en syden tur jeg kunne ha brukt litt ekstra på da.. for å glømme boten..hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...