BMW_Larsen Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 må vell bytte bremsa da.. e ikje heilt inne på ta i da.. men dem bli no gokjent me m5 3,8 å 340hk me e30 m3 bremsa da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 kan gå ned til 70høvdinger ved rein handel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 ingen? =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 E du for dyr da Dønken? hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 nessa.. bli så dyrt om du ska bygge en sjøl au vettø.. å hær e jo alt ferdig.. sku kansje hatt nokken større bremsa da.. men d truri du får på ppf for 7tusen.. hørt snakk om d vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ingen som har en rå båt å bytte mot da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Det er nok litt vanskeligere å få den godkjent enn du antyder. Derav interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 les no bare ka andre har jort å skriv i.. å har du alpina bremsa så e ska bilen være gokjent med m5 3,6.. å sa m3an me m5 motor har jo org bremsa da.. så koffor sku d ikje gå på en vanelig e30 da? men bilen e vertfall ikje gokjent ombygd i sæl den for 70 ved reint kjøp lr 79 vet bytte.. ska du kjøpe en slik motor me gir så kosta d fort litt penga å d e jo en jobb å ha d nedi au.. å bilen blei no ikje så billi i inkjøp heller når den sku se sånn ut så 70lappa e selvkost..litt under faktisk.. men smaken e som baken å den e delt..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Kanskje du skulle lagt av Molde-dialekten når du skriver, slik at dét du skriver kan forstås... Selv om andre biler er godkjent med større og ikke-original motor, betyr ikke dét at din automatisk blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hadde den vært lett å godkjenne hadde den vært det allerede Og ikke noe dialekt her. Tenk om alle skulle skrive på dialekta si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Kanskje du skulle lagt av Molde-dialekten når du skriver, slik at dét du skriver kan forstås... Selv om andre biler er godkjent med større og ikke-original motor, betyr ikke dét at din automatisk blir det også. Er helt enig i det siste punktet der, virker som veldig mange tar fryktelig lett på godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg sier ikke at den automatisk blir det.. men det er mulig og gjenom føre dette om du har litt kontakter kansje eller sender en søknad til biltilsynet og derav føre høre hva du må jøre eller noe sånt..!? har desverre ikke råd till å koste på mere.. pluss at jeg har en bot på 150k som må betales for noe tull jeg måtte finne på i fylla.. har veldig lyst på m5 ijen da.. men mange år før jeg får det ijen.. lappen har jeg heller ikke..så bil trenger jeg ikke.. beklager det med dialekten og tar forbehold om skrivefeil..fornøyd? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 har fått tilbud om å bytte ot lancia delta hf integrale.. noen som har noen formeining om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Tøffe biler de lancia`ne. men dårlig driverk, kaross og elektrisk anlegg.. Hvorfor så om og gjort å bli kvitt e30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 lyst å prøve noe annet.. å lancia`ne ligger jo noe høyere i pris da.. men hvordan de er og få solgt er jeg usikker på da..!? men haster ikke med bmwn men har jo den boten å betale og en syden tur jeg kunne ha brukt litt ekstra på da.. for å glømme boten..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg