Bimmerlars Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Turboen er ikke skrudd sammen. Som det står så følger det med to innmat, to eksoshus og ett kompressorhus(gjengene er ikke helt bra i kompressorhuset). Den må settes sammen, også må du kjøpe deg en wastegate! Samt lage retur til olja fra turboen i bunnpanna eller blokka. Hadde sett meg om etter en brukt turbo fra en cosworth eller noe jeg! Som var komplett, er litt lettere da Mange som selger T3'en sin når de oppgraderer cosworthen! Du må lage retur til olja fra turboen i bunnpanna eller blokka også! Sender med radiator, radiatorslanger, starter, dynamo også da. Så den er komplett. Til deg som spurte om clutch. Det er orginal clutch som følger med ja. Sten Parner Motor har 215mm sinter lameller samt trykkplater som takler 400Nm. Hadde kjøpt et slikt sett dersom den orginale ikke takler kreftene
Bimmerlars Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 Nei, det er ikke skiftet stempelringer og lagere. Men alle pakninger og tetninger i blokka untatt simringen i bakkant på veiva er skifta. Har også hona sylindrene
Bimmerlars Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 Er vel egentlig ikke noe datasprut sånn sett, men et tilleggsprut og en egen tenningsforskyver. Alt selges til rette prisen, men regner med at jeg ikke selger det utenom. Letterer å selge når alt følger med!
SteffenM2 Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Lyst til å donere den til meg?! Fordi jeg vil kjøre fort.. Hehe.. Lykke til med salg:)
Bimmerlars Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 jeg har 5Mer en det har jeg ikke er det aktuelt? Det blir igrunn litt lite.. Skaffer du to tusen til så skal du få alt sammen!
oddy85 Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Passer den i ein e30 316i m40? Hva trenger jeg av deler for at den skal starte? Kjøper den for 7000kr. Hvor bor du i landet da? pm meg.
Bimmerlars Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 Passer den i ein e30 316i m40? Hva trenger jeg av deler for at den skal starte? Kjøper den for 7000kr. Hvor bor du i landet da? pm meg. PM sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå