propan Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Negativt er relativt. Er det negativt uten turbo på en turbomotor? Er det negativt når en må skru motoren fra hverandre før en kan starte den igjen pga manglende nye deler etc? Ikke vet jeg,men det er ihvertfall ikke positivt Lars,jekk deg ned. Men uansett sier jeg ikke at dette er bare "driten". For all del-så lenge en får med den pakningen,tilleggsprutet og tenningsforsinkeren er den verdt ett av de siste budene du har fått,og det er faktisk ett helt greit utgangspunkt å bygge videre,for m10 har bestandig vært en bra motor. Men poenget er at dette er ett turbo prosjekt og ingen turbomotor som Mehe antyder. Når du da sier til flere at det er bolt on og passer fint etc til flere så er det litt feil. Men jeg skal ikke bry meg mer ihvertfall.
Bimmerlars Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Skrevet Juli 23, 2006 Negativt er relativt.Er det negativt uten turbo på en turbomotor? Er det negativt når en må skru motoren fra hverandre før en kan starte den igjen pga manglende nye deler etc? Ikke vet jeg,men det er ihvertfall ikke positivt Lars,jekk deg ned. Men uansett sier jeg ikke at dette er bare "driten". For all del-så lenge en får med den pakningen,tilleggsprutet og tenningsforsinkeren er den verdt ett av de siste budene du har fått,og det er faktisk ett helt greit utgangspunkt å bygge videre,for m10 har bestandig vært en bra motor. Men poenget er at dette er ett turbo prosjekt og ingen turbomotor som Mehe antyder. Når du da sier til flere at det er bolt on og passer fint etc til flere så er det litt feil. Men jeg skal ikke bry meg mer ihvertfall. Det med turboene er jeg fullstendig klar over, men når du kommer med "halvferdig manifold" så leser jeg det som at du er ute etter å bare slenge dritt.. Jeg bygde denne motoren for å få meg en billig turbomotor, som et førstegangsbygge, dersom neste eier vil gjøre det mer seriøst ved å lagre om motoren, skifte stempelringer, skifte ventiltetninger, styringer, slipe ventiler og seter, plane toppen, så er det bare å gjøre det, men hadde jeg gjort det hadde jeg ikke solgt den for 7000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå