GromBil.com Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har lagt ut en presentasjon av en av brukernes biler her inne. En BMW 328i coupe E36 eid av Bjørn Erlend Endresen... Så for de som er intereserte er det bare å stikke innom og se hvordan den tar seg ut.... Flere biler kommer... NB: La ut en HD også for de som liker MC... Adminedit: Direktelink - http://www.grombil.com/Grombiler/Racing ... mw328.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Heh, ikke akkurat min stil.... Men synes det er stilig at noen skiller seg ut fra andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ja smaken er som baken, den er delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 http://www.grombil.com/Grombiler/Racing/BMW328/bmw328.html Her er link for de som ikke gidder å browse Syntes den var pen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Likte ikke speilene og felgene..Men ellers fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Likte ikke speilene og felgene..Men ellers fin bil:) Helt enig,syns bare ikke sånn passer seg på en ellers kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Likte ikke speilene og felgene..Men ellers fin bil:) Som jeg skulle sakt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Enig med de som har kommentert over. Likte heller ikke at skiltet dekket store deler av luftinntaket foran. Ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Likte absolutt ikkje felgene! Men utenom det var den meget pen og såg temmeleg strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 vell vell...kvar sin smak...men dette var ikkje min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 neeeh.. ikke de felgene... som mange andre å har sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg liker felgene ganske godt... Finnes råere felger, men jeg synes de passer bra på bilen. Det er Momo... Har sett de uten lakkerte spiler og da er de ikke så fine synes jeg.... Chrome speilene er vel så som så.... Ikke stygge, men jeg liker bedre lakkerte . Tror eieren snakket om å kansje lakkere dem... Men bilen er veldig fin... Den har også sort taktrekk so jeg ikke kan si å ha sett på andre slike biler. Sikkert ikke så spesielt, men jeg har ikke lagt merke til det før nå... Veldig fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Likte dårleg felgane, fargen på speglane og eingongsgrill-nettingen i fronten, men ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Dårlig med utstyr.. Litt kjipt når man har en så fin og ny (e36) bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Huff.. de felgene passet dårlig på den fine e36`en der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå