Gå til innhold

Hvilket sett til hattehylla i E34?


Anbefalte innlegg

Vil jo helst ikke lage større hull i hattehylla da, men er det mulig å feste 9x6`ere der de originale sitter nå.. der er vel 5'25" som sitter der nå.. Og er det 9x6 som spiller best/høyest da...?

Noen som har noen gode råd på hva hvilke høytalere jeg kan putte i der for å få optimal lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ettermontert ett sett med 5.25"..

jeg syns da det låter brukandes.. jeg tror nok du får ett sett med 5.25" til å låte bedre enn 6x9" men, det er klart att det kommer jo ann på hva du legger i for penger, kvalitet framfor kvantitet er det jo noe som heter.

og det kommer jo litt ann på hva annet du har i bilen, av sub, mid-bass, amp's etc etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle sette inn noen billighøytalere fremme i bmw`en her om dagen.. men da jeg åpnet dekselet sto det ett sett kicker impulse 5.2 der.. ble veldig fornøyd med lyden og vil absolutt anbefale å legge pengene i komponent sett fremme og kanskje en liten sub om du vil ha litt dypbass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen det har jeg jo gjort og! :wink:

Kjøpte det nye settet MB Quart på bilradiospesialisten. Funker fett som bare det!

Men det var liksom bak i hyllen da..

Vurderer faktisk sånn overgangssett til 6,5"... det var egentlig ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kommer man til de de høytallerene i hatthyllen....har så vidt sett på det men :-k må jg ut md baksetet for og så løfte opp platen i hatthylla?

Ut med baksetene så løfter du hatthyllen litt opp og napper den til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...