Gå til innhold

Jaja, mistet lappen......

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Javell, da var det min tur. Etter en vellykket helg på Våler, dro vi hjem igår kl 3 ca. Stoppet i Elverum for en matbit, og dro så videre. Etter å ha fulgt fartsgrensen i en liten time, kommer det en Rocky forran, som legger seg i 70 (80sone). Venter på ett strekke, og kjører forbi. Etter å ha kjrt ca 3-4km, kommer en Saab med blinkende lys etter oss.

De ha visst bare tilfeldig startet en måling, på en bil og kjørt etter oss, før vi kjørte forbi Rocky'n. UFLAKS!!

Resultat, 120 i gjennomsnitt over 4km og lappløs 3-5 mnd.

Dermed er bilen nå til salgs, og vet at dette er et BMW forum, :lol: , men legger ut annonsa her også... :)

http://www.motorborsen.no/ab2/search.wa2?_cmd=view&id=286128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff. Folk mister lappen i hytt og pine om dagen. Ikke bra.

Er mye kontroller rundt slike treff, så litt unødvendig spør du meg...

Kjørte du forbi Rockyen og så fulgte Saaben etter? ..

Både dyrt og kjedelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt etter lå han deg? Altså.. i meter (hvis du skulle tippe).

*Bare lurer* (siden jeg selv aldri har blitt tatt av sivil (eller noen annen))

Lå vel en 100meter bak ca. Fikk se filmen etterpå, og han svingte utpå ca 100m før jeg kjørte forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, surt når det skjer men hvorfor selge bilen bare pga av at du må gå lappløs i 3-5mnd? Jeg hadde nå aldri gitt slipp på min kjære i en slik situasjon...men men, dette er jo en Audi da, så er vel neppe noe å investere tid og kjærlighet i :lol: Neida, bare tuller :)

Flott eksemplar av en TT! Men, som sagt hvorfor selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi at jeg hadde tenkt å selge den i august-september, men nå er det jo ikke vits å vente så lenge. hehe.

Vil bruke tiden leeenge, for å vurdere min neste bil. Liker å prøve litt div nå som jeg har sjansen å bytte ofte. Før det blir familie å f.....skap. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Godt du tar det med et lite smil... det kommer jo altid et tog.

Mht Sivil-politi er det ikke lett å gardere seg, men jeg har blitt fortalt at sivil-politi MÅ ha en slags lapp i ruten, og denne lappen er visstnok ikke så rent liten...

Akkurat det er jeg ikke sikker på, men de gangene jeg ser sivil-politibiler kikker jeg altid efter ting som gjør at man kjenner dem igjen og nu for ikke så lenge siden så jeg en volvo med en lapp i ruten.. jammen var det ikke en sivil-politibil.

Om man merker at en bil følger efter deg er det bare å ta det med ro... Sivilpolitibiler har også ofte tusenmetere, har jeg sett...

Jeg så listen over sivil-politibiler en gang for lenge siden, og husker da at det var mye forskjellige biler ( bla annet en Audi Allroad 2,7 Tq) men mye Volvo, Nissan og Saab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...