Gå til innhold

Vittig historie

Ågedal
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har han ett seriøst problem...

Tviler på dama mi hadde vært så veldig imponert hvis hu hadde finni en felg i oppvaskmaskinen.

På BMWCCN treffet på Rudskogen for noen år siden vant jeg et sett med M-contour felger på loddtrekninga. Jeg fikk da med meg en felg opp på hotellrommet på kvelden, og sovna fra hele greia. Men da jeg skulle stå opp, så jeg at felgen lå oppå klærne mine. Så da måtte jeg jo flytte på felgen, så jeg la den i dobbeltsenga på min side. Men så våkna fruen og skulle slenge en arm og et bein over på min side for å kose litt. Da sa det "doing" etterfulgt av "HVA FAEN". Hun fikk blåmerke på beinet, var fly forbanna på meg og lite imponert over å finne en felg i senga!

Skulle jeg ha sex med felga, så fikk jeg hvertfall gjøre det i garasjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han ett seriøst problem...

Tviler på dama mi hadde vært så veldig imponert hvis hu hadde finni en felg i oppvaskmaskinen.

På BMWCCN treffet på Rudskogen for noen år siden vant jeg et sett med M-contour felger på loddtrekninga. Jeg fikk da med meg en felg opp på hotellrommet på kvelden, og sovna fra hele greia. Men da jeg skulle stå opp, så jeg at felgen lå oppå klærne mine. Så da måtte jeg jo flytte på felgen, så jeg la den i dobbeltsenga på min side. Men så våkna fruen og skulle slenge en arm og et bein over på min side for å kose litt. Da sa det "doing" etterfulgt av "HVA FAEN". Hun fikk blåmerke på beinet, var fly forbanna på meg og lite imponert over å finne en felg i senga!

Skulle jeg ha sex med felga, så fikk jeg hvertfall gjøre det i garasjen...

Hahaha... Nå så jeg for meg mr Kjetil med et rimelig forundret blikk, som står å tar imot en skyllebøtte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å titter i oppvaskmaskina mi nå.

Hvis jeg i det hele tatt får inn felgen - liggende i den nederste skuffen så er jeg heldig. det kan se ut som det går men man får jo bare vaska en og en.

Må jo være bortkasta tid da. HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg ødelegge en god historie, for det er som Mini (tidligere fotballspiller) sa det; Sannheten kan ødelegge enhver historie!

Å vaske felgene i oppvaskmasinen, da må det ha vært en STOR oppvaskmaskin, selv om han tok en om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...